Hallo
Op 23-7-13 telefonisch door vodafone benaderd of ik interesse had in een abonnement waardoor ik mijn maandelijkse kosten lager kon laten uitvallen.
Heb gezegd dat ik de voorwaarden wilde lezen, was geen probleem. Kon altijd binnen 7 dagen na ontvangst van nieuwe sim-kaart annuleren.
Heb NOOIT een sim-kaart dan wel orderbevestiging via mail gehad. GEEN koerier aan de deur en dus ook NERGENS voor getekend.
Nu heeft vodafone op woensdag 7-8 doodleuk zonder waarschuwing mijn prepaid nummer geblokkeerd waardoor ik ONBEREIKBAAR was. Na bellen met Vodafone werd geadviseerd naar de dichtstbijzijnde winkel te gaan en daar een nieuwe sim-kaart te halen. Bovendien wisten ze te vertellen dat ze geen orderbevestiging konden sturen omdat ze geen mailadres hadden, dan weten jullie toch dat ik mijn nieuwe sim-kaart nooit heb ontvangen!!
Op 8-8 is mij telefonisch beloofd dat abonnement geannuleerd zou worden en dat er die week daarop een nieuw prepaidpakket met nieuwe sim-kaart (met nummerbehoud) opgestuurd zou worden.
Wat schetst mijn verbazing, geen nieuwe simkaart ontvangen, navraag bij vodafonewinkel (op 19-8) leert mij dat het niet geannuleerd kan worden omdat bestelling reeds klaar staat (???)
En bovendien is er €16,44 afgeschreven ruim NADAT ik mijn abonnement geannuleerd had.
Kortom jullie sluiten ongevraagd mijn prepaidnummer af, hierdoor heb ik een hoop ellende gehad en nu moet ik voor een abonnement betalen wat door jullie toedoen niet tijdig is geannuleerd.
Bovendien had ik nog €16 prepaid tegoed, dat zou teruggestort worden maar dat is niet gebeurd!