olgaoomen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vrijdag geen dataverkeer in Luyksgestel

Ik heb sinds maandag een nieuwe telefoon op hetzelfde abonnement van Vodafone (SIZZ), maar sinds vrijdag geen bereik, kan niet bellen, sms en en internetten bij mij thuis. In het dorp is het bereik slecht en buiten het dorp heb ik wel bereik. Ik van de Samsung S2 overgestapt naar de IPHONE 4. Ik heb afgelopen jaren nooit deze ervaring gehad bij Vodafone, kan het aan de Iphone liggen????
1 Reactie 1
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
olgaoomen schreef:
Ik heb sinds maandag een nieuwe telefoon op hetzelfde abonnement van Vodafone (SIZZ), maar sinds vrijdag geen bereik, kan niet bellen, sms en en internetten bij mij thuis. In het dorp is het bereik slecht en buiten het dorp heb ik wel bereik. Ik van de Samsung S2 overgestapt naar de IPHONE 4. Ik heb afgelopen jaren nooit deze ervaring gehad bij Vodafone, kan het aan de Iphone liggen????
Hi Olga,

Heb je misschien een nieuwe simkaart bij je nieuwe toestel ontvangen? Als dit het geval is dan moet deze simkaart waarschijnlijk nog geactiveerd worden. Dit kun je ook testen door eens te kijken of je wel nog met je oude simkaart kunt bellen/sms'en of internetten! Als dit inderdaad het geval is dan kun je eens contact opnemen met onze klantenservice om je nieuwe sim te laten activeren zodat je daarna van je nieuwe toestel kunt genieten! 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic