NijenhuisR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement bevestiging

Hallo, ik heb zn 4 dagen geleden telefonisch een contract afgelegt met iemand van vodafone. ik zou hiervan zowel een mail als een schriftelijke bevestiging krijgen. beide heb ik nog niet gehad, ik heb gebelt, gemailt en zelfs de live chat gebruikt (die ik nu niet meer kan vinden) en ik heb nooit een antwoord gekregen wat waar was en op de mails krijg ik 9 van de 10 keer niks terug. ik vind dit zeer vervelend. omdat ik volgende week weer op de kazerne zit heb ik er moeite mee dat het zo lang moet duren terwijl er word vertelt dat ik alles al zou moeten hebben. graag een beetje hulp.
 
mvg
 
Rutger Nijenhuis
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi NijenhuisR,

Als ik het goed begrijp ben je telefonisch een contract aangegaan en daarbij heb je nooit een schriftelijke bevestiging gekregen.
Je hebt hiervoor gebeld en gemaild maar de bevestiging nooit gekregen?

Zou je mij een privé bericht willen sturen met daarin


    • Naam;
    • Volledig adres;
    • Geboorte datum;
    • Klantnummer;
    • 06 nummer;
    • Ordernummer: (indien je dit gekregen hebt)
    • Laatste 4 cijfers van je rekening nummer.
    • Informatie over bestelling zodat ik kan nakijken of het klopt.
Alvast bedankt voor de gegevens dan zal ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic