Beste Amanda,
Dit komt helaas veel vaker voor.
Vodafone heeft dit Vodafone RED-abonnement niet goed vorm gegeven.
Ik heb een SIM-Only Vodafone RED-abonnement met 2GB aan data-tegoed. Net als jij.
En het gebeurt dan vaak dat de volgende "BloX" nog niet is toegekend, bij het abonnement:
Het gaat dus om de BloX: "Web 1 GB Extra"
Zodra deze BloX, waar jij recht op hebt, aan jou wordt toegekend. Dan heb jij ook een maandelijks data-Tegoed van 2 GB ( = 2.048 MegaByte)
Bel even met Vodafone Klantenservice om bovenstaand verhaal uit te leggen. Telefoonnummer : 1201
Heb ik ook gedaan.
Controleer verder via My Vodafone bovenstaand verhaal.
Kies voor : Abonnement
En kijk vervolgens bij : Aangesloten BloX.
Daar moet staan vermeld: Web 1 GB Extra
Zodra dat geregeld is.
Dan is jouw overeengekomen maandelijkse data-Tegoed : 2.048 MegaByte.
Zie de keuze "Tegoed" (via My Vodafone).
Succes !
Netwerker