Juliamaras

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement afsluiten

Ik kan morgen alvast een nieuw abonnement afsluiten voor als deze nu is afgelopen. Mijn voorlopigheid abonnement is eind augustus afgelopen, op die datum ben ik al 18 jaar. Moet er nu morgen toch nog een ouder mee om het nieuwe abonnement af te sluiten?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht verplaatst naar het goede Topic zodat andere dit sneller in de gaten hebben.
Zie nieuwe link: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-andere-Abonnementen/Abonnement-afsluiten/m-p/147751#M9050
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Julia Maras,

Als je in Augustus 2014 de leeftijd van 18 jaar bereikt, dan ben je nog zo'n vijf maanden minderjarig. Zoals dat officieel heet. Er staat helaas nergens op de Vodafone website vermeld, dat je een ouder moet meenemen, bij het verlengen/afsluiten van een nieuw Vodafone abonnement.

Voor de zekerheid, en om teleurstellingen te voorkomen, is het wel verstandig om je vader/ moeder/ verzorger mee te nemen. Goed advies is natuurlijk nooit weg. En het voorkomt het risico dat je met lege handen wordt weggestuurd. Met alle frustraties van dien.

Mijn advies: neem toch maar een ouder mee naar de Vodafone winkel. Evenals een geldig legitimatie-bewijs. En de bankpas van je bankrekening, waarvan het rekeningnummer bij Vodafone bekend is.

Succes !

Netwerker
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Je moet 18 jaar of ouder zijn om een abonnement af te kunnen sluiten. Dus dan zul je toch nog even moeten wachten, of het abonnement tijdelijk op naam van je ouders zetten. Zodra je 18 bent kun je het binnen 6 maanden gratis via contractoverdracht op jouw naam laten zetten. Na deze 6 maanden kost het overdragen €14,74.

Lees meer hier: https://www.vodafone.nl/support/abonnementen/contract-overdragen.shtml
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic