Mrlss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen bevestigings-email van abonnement verlenging + nieuw toestel

Hallo,

Ik heb vandaag mijn abonnement verlengd en een nieuw toestel uitgekozen maar ik heb hier geen bevestiging van ontvangen (heb rond 17.30 uur de bestelling gedaan) het nieuwe abonnement staat inmiddels wel op myvodafone maar mijn oude toestel staat er nog bij.
Ik wil graag weten of mijn bestelling van het toestel goed is aangekomen en wanneer hij binnen komt.

Alvast bedankt.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Mrlss ,

Momenteel is de klantenservice gesloten via het bellen.
Gelukkig is er wel de optie om dit online te regelen dit kan zowel via Twitter of Facebook en tegenwoordig de Live Chat met en Vodafone medewerker.
Zij kunnen het bevestigen aan je en anders en Mail naar je te verzenden.

*Deze zou ook nog kunnen worden verwerkt.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wellicht is de bevestigingsmail in je spambox gekomen. Als je zoals @SamsungExpert zegt even met de klantenservice contact opneemt kan de bevestigingsmail opnieuw gestuurd worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic