Mmm

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement afsluiten op andere naam; nummerbehoud?

Ik heb een (persoonlijk) abonnement bij Vodafone, maar wil een zakelijk abonnement op de naam van mijn vriend. Kan ik mijn nummer behouden? Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat kan zeker. Er zijn twee dingen die je kunt doen. Je kunt nummer overdragen naar (het bedrijf van) je vriend. Hij wordt dan de eigenaar van jouw abonnement, zoals het nu is. Dus met dezelfde abonnementsvorm, kortingen, contractsduur, etc. Alle details vind je hier

Ik weet niet of je met een "ander abonnement" verlengen met een ander abonnement en toestel bedoelt? Maar ook dat kan, als je contract (bijna) verlopen is natuurlijk. Het maakt dan niet veel uit of je nu eerst verlengt, of dat je het nummer overdraagt en je vriend daarna verlengt. Ook de contractsduur blijft hetzelfde als je eerst overdraagt. Je vriend krijgt zakelijk hoogstens iets andere aanbiedingen dan je als particulier krijgt.

Beantwoord dat je vraag?

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Dat kan zeker. Er zijn twee dingen die je kunt doen. Je kunt nummer overdragen naar (het bedrijf van) je vriend. Hij wordt dan de eigenaar van jouw abonnement, zoals het nu is. Dus met dezelfde abonnementsvorm, kortingen, contractsduur, etc. Alle details vind je hier

Ik weet niet of je met een "ander abonnement" verlengen met een ander abonnement en toestel bedoelt? Maar ook dat kan, als je contract (bijna) verlopen is natuurlijk. Het maakt dan niet veel uit of je nu eerst verlengt, of dat je het nummer overdraagt en je vriend daarna verlengt. Ook de contractsduur blijft hetzelfde als je eerst overdraagt. Je vriend krijgt zakelijk hoogstens iets andere aanbiedingen dan je als particulier krijgt.

Beantwoord dat je vraag?
Mmm
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oké bedankt, dan doe ik dat (1e optie), want de 2e optie kan niet, aangezien ik zelf geen bedrijf heb en dus geen kvk-nummer waarmee ik een zakelijk abonnement kan afsluiten.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Mmm schreef:
Oké bedankt, dan doe ik dat (1e optie), want de 2e optie kan niet, aangezien ik zelf geen bedrijf heb en dus geen kvk-nummer waarmee ik een zakelijk abonnement kan afsluiten.
Graag gedaan en zijn er nog meer vragen 🙂 Stel ze gerust hier op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic