Bozzie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement

Hallo,

ik ben op dit moment nog lid van KPN , maar heb dus nog een abbonement lopen tot october.
ik heb inpreciepe intresse om over te stappen na vodafone, op advies van mijn broertje!
op dit moment, heeft samsung een aanbieding van 150 retour tot 23/24 september.

aangezien mijn contract bij kpn afloopt in october, zou ik dus nog even geduld moeten hebben
om geen dubbele abbo kosten te krijgen,

ik was dus opzoek naar informatie over het overstap proces en wat jullie daarin kunnen betekenen.

met vriendelijke groet

kevin
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Bozzie
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Je kan natuurlijk je contract bij KPN aflopen (let op, hier kunnen door veel verborgen kosten misschien meer zijn dan wanneer je je contact gewoon blijft behouden tot aan het einde van je contract). Wat je ook kan doen: 120 dagen voor aflopen van je contract kan je nummerbehoud aanvragen en alvast een abonnement aanvragen bij Vodafone. Dan zal het allemaal netjes verlopen en zal na het afsluiten van je KPN contract je netjes overgaan naar Vodafone en heb je geen dubbele kosten.

Voor meer info zie: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/nummerbehoud.shtml
Hier kan je ook aangeven dat je nu een andere provider hebt en wenst over te stappen en dan krijg je alle informatie te zien. Succes in ieder geval en alvast welkom bij Vodafone (verstandig broertje heb je) :wink:
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic