Hallo
@Daniel88 Bij Vodafone is de tijdsduur dat je klant bent NIET relevant voor het aanbod dat je krijgt om te verlengen. Dat was wel zo bij de failliete boekenclub ECI. Maar dus niet bij Vodafone. Iemand die 1 jaar klant is bij Vodafone, krijgt precies dezelfde aanbieding, als iemand die 14 jaar klant is bij Vodafone. En om het punt staat op te verlengen.
Kortom: ga op zoek naar de allerbeste en allerscherpste aanbieding. En wees lief voor je portemonnee en je bankrekening. Maar neem bij je keuze voor een nieuw abonnement (bij een nieuwe telecom-provider) ook in je overwegingen mee:
• kosten voor de klantenservice (bijvoorbeeld door een duur 0900-nummer)
• snelheid van telefoon opnemen door de klantenservice
• snelheid en correctheid bij het afhandelen van problemen door de klantenservice
• wel of geen beschermingsmaatregelen tegen buiten-de-bundel-data-verbruik
• buiten-de-bundel-kosten per bel-minuut en per verzonden sms-bericht en per MegaByte data-verbruik
• netwerk-bereik van het 3G-Netwerk
• netwerk-bereik van het 4G-Netwerk
• in hoeverre een telecom-provider 4G-Netwerk heeft dat op jouw woon-adres nu al bereik heeft
• en kijk ook goed naar de klachten op het Forum van je nieuwe telecom-provider
• en van welke Netwerk-provider maakt een telecom-provider gebruik (het Netwerk van KPN of Vodafone of T-Mobile)
Kortom: kijk niet alleen naar de abo-kosten. Daarmee kun je jezelf heel veel ellende besparen.
Succes !
Netwerker