johnverpaper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement aangegaan, GEEN telefoon gekregen.

Beste,

Wij zitten een beetje met onze handen in het haren door Vodafone. En worden
van het kastje naar de muur gestuurd door de vriendelijke telefoniste's.

23 oktober 2017 geleden zijn wij akkoord gegaan met 2 contracten + toestellen. Echter hebben wij nog geen toestel gezien.

Nu zegt Vodafone dat ze de telefoons niet kunnen leveren omdat Apple ze niet aanleverd aan Vodafone. En dat dit nog onbekend is hoelang dit gaat duren. De samsung willen ze niet opsturen omdat het 1 ge

Ik probeer contact te krijgen met vodafone via de e-mail omdat dan alles ''zwart op wit'' staat. ik heb al meerdere belofte's gekregen van telefonisten maar of de lijn werd abrupt onderbroken of er was helemaal niets van waar.

Wij voelen ons eigenlijk een soort van ''opgelicht'' door Vodafone omdat wij wel MOETEN betalen. maar niets krijgen omdat hun hun zaken niet op orde hebben met leveranciers.



Wij willen graag de juiste persoon spreken van Vodafone die ons echt iets kan beloven en dat ook nakomt. en we willen duidelijkheid. een datum. en niet loze belofte's.


ik hoop echt dat iemand me hiermee kan helpen.
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
johnverpaper, welkom op het Vodafone Forum. Ik begrijp dat dit geen fijne ervaring is. Via het Forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen. Neem hiervoor contact op met onze orderafdeling via 0800-0560 (gratis). Dit topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic