chendriks

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement Foutmelding

Hallo
Ik probeer sinds vanmorgen het ''Smart 500 Sim Only'' Abbonement te krijgen maar blijf de foutmelding
''Oeps… er is iets mis met onze online shop. Probeer het over een paar minuten nog eens of bel gratis 0800-0200056 om je bestelling af te ronden.''

Ik hoop dat dit verholpen kan worden zodat ik via internet alsnog mijn abbonement kan afsluiten.
Ik heb al via twee computers dit geprobeerd , mijn ingevoerde informatie klopt , tog blijft ik de foutmelding krijgen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi chendriks Inmiddels zou je weer gewoon moeten kunnen bestellen via de webshop. Krijg je nog steeds een foutmelding? Verwijder dan even je cookies of gebruik een andere browser. Lukt het daarna nog steeds niet? Neem dan even telefonisch contact met onze verkoopafdeling op via het nummer 0800-0200056.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi chendriks Inmiddels zou je weer gewoon moeten kunnen bestellen via de webshop. Krijg je nog steeds een foutmelding? Verwijder dan even je cookies of gebruik een andere browser. Lukt het daarna nog steeds niet? Neem dan even telefonisch contact met onze verkoopafdeling op via het nummer 0800-0200056.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic