Hey ik heb precies hetzelfde gezeik maar dan veel erger! Ik heb een abbo van 39€ per maand sinds mei. Nou in mei betaalde ik al 66€, in juni vond ik het nog normaal, bedroeg het 40.80€. En nu is het al helemaal uit de hand gelopen en moet ik al 68€ betalen. Bel ik de klantenservice op, krijg ik er 1 aan de lijn dat er een storing is en dat hij een case voor mij zou opzetten zodat ik het gewoon terug gestort krijg. Niks van gehoord? Heb ik bij mijn eigen bundel nog 300mb over brengt hij gewoon zomaar kosten in rekening. In de ochtend 5€, middag 20€ en uur daarna alweer 30€ en dat nog terwijl ik thuis op wifi zit, eigen bundel over heb en mijn telefoon nog niet eens gebruik! Mijn 1e abbo ervaring, en na jaren al klant te zijn geweest van Vodafone vind ik dit echt totaal niet kunnen! Ik heb de abbo 3 maanden, betaal al 3 maanden teveel en waarvan de 2 maanden boven de 60€ zitten. Vandaag direct contact opnemen met Vodafone zelf en na de winkel gaan, want zo ga ik zeker niet 2 jaar door!