Roelof90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen incassodatum

Goedemiddag, graag zou ik de incassodatum waarop mijn abonnement wordt afgeschreven aanpassen naar de de 29ste of 30ste van de maand. Is dit mogelijk?

 

Met vriendelijke groet,


Roel 

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11884Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3106Likes

Hoi @Roelof90 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. De 29 of 30ste is daarom niet mogelijk, de 28e is de laatste dag. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Als je alvast een aantal gegevens invult op je persoonlijke informatie pagina, bij je instellingen, dan kan iemand van Vodafone direct voor je aan de slag. 


Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!



Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic