Hoi
ferrrarie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Erg vervelend dat je dit hebt moeten meemaken gisterenavond. De klantenservice is maar tot 20:00 uur geopend, waarschijnlijk dat je daarom geen verbinding meer kreeg. Of de aanbieding dat niet meer geldig is, dat weet ik niet. Het lijkt me toch dat wanneer Vodafone je een aanbieding doet dat deze in hun systeem staat en dat ze dit terug kunnen vinden.
Maar goed, dat kan ik niet bekijken want ik ben ook een klant en ik kan niet in het systeem. Je vraagt of Vodafone je hier antwoord wilt geven en anders terug gebeld wenst te worden. Dit kan jammer genoeg niet hier want dit is een klanten helpt klanten Community en Vodafone kan deze verzoeken hier niet aannemen. Daarom verwijs ik je toch weer terug naar de
klantenservice van Vodafone door zelf te bellen en anders een
chat te starten via je browser. Dan hoef je niet te bellen en heb je het ook gelijk zwart op wit, misschien wel zo handig!
Eventueel zou je ook nog een berichtje kunnen sturen via
Facebook of
Twitter. Deze mensen kunnen voor je kijken of ze iets voor je kunnen betekenen. Als je belt, doe het dan gelijk na 17:30 uur, dan weet je zeker dat je tijd genoeg hebt.
Succes in ieder geval en spijtig dat ik je niet kan helpen maar Vodafone klantenservice wil je zeker wel helpen. Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.