Meer1996

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement wanneer word hij geactiveerd

Goedemorgen. Ik heb gisteren een abonnement bij jullie aangeschaft. Ik ben van prepaid tmobile naar jullie overgestapt met nummer behoud. Ik heb dit in de vodafone winkel aangeschaft. Ik kreeg gister een smsje dat vandaag dinsdag 29 januari mijn abonnement in zou gaan bij vodafone. Nu staat er op mijn telefoon helaas nog steeds geen service en heb ik buiten mijn wifi nog geen internet. Ik vraag mij nu af wanneer hij vandaag geactiveerd word? Zouden jullie mij hier meer informatie over kunnen geven?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Meer1996

Welkom bij Vodafone en op onze Community!

Nummerbehoud zal in de loop van de dag zijn. Het beste kun je nog de oude simkaart in je toestel stoppen. Zodra daar de verbinding weg valt, is je nummer over. Je kunt op dat moment het simkaartje in je toestel stoppen en even opnieuw opstarten. Je ziet dan vanzelf het netwerk verschijnen. Laat je weten of het gelukt is?

Bekijk in context

5 Reacties 5
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Meer1996

Welkom bij Vodafone en op onze Community!

Nummerbehoud zal in de loop van de dag zijn. Het beste kun je nog de oude simkaart in je toestel stoppen. Zodra daar de verbinding weg valt, is je nummer over. Je kunt op dat moment het simkaartje in je toestel stoppen en even opnieuw opstarten. Je ziet dan vanzelf het netwerk verschijnen. Laat je weten of het gelukt is?
Meer1996
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste steven,

bedankt voor je snelle reactie! Ik heb mijn oude simkaart thuis liggen vandaag haha. Raad je mij dan aan om hem in de loop van de dag even opnieuw op te starten?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja dan zou ik hem om de zoveel tijd opnieuw opstarten Meer1996.
Dit is omdat het in de ochtend kan zijn maar ook bijvoorbeeld in de avond.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is je nummer inmiddels al over en maak je al gebruik van ons netwerk Meer1996 ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic