Hoi
Er1k Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Vreemd verhaal hoor! Wil niet zeggen dat het niet zo is, maar herken het verhaal niet.
Vodafone doet vaak aanbiedingen aan klanten, maar dit kan jij op het moment van aanbieden misschien geen aanbieding vinden, dat kan. Maar vaak hoor ik van mensen, die ook geen Ziggo hebben, dat ze de
klantenservice van Vodafone hebben gebeld en toch een leuke aanbieding krijgen.
Over wat je zegt met een stap terug doen que techniek en service van glasvezel is niet waar. Ziggo heeft namelijk door heel Nederland alle aansluitingen via Glasvezel en pas vanaf de kast in de straat naar je huis gaat het via de kabel. Daarnaast is Ziggo nu ook bezig met snel internet en zal dat waarschijnlijk ook best wel gaan komen en 200 of 400 mb is ook best snel, bij Ziggo. Goed, je hebt niet evenveel upload als download. Als je dat zegt, dan kan ik je gelijk geven. Maar verder is de service en techniek best prima op orde bij Ziggo.
Zelf had ik glasvezel en nu heb ik weer Ziggo maar merk er helemaal niets van. Ben er zeer tevreden over maar goed, dat hoeft niet een reden te zijn om over te willen stappen natuurlijk. Ieder zo z'n gedachten en jij hebt die van jou en ik die van mij. Gelukkig maar dat niet iedereen er hetzelfde over denkt
🙂Maar goed, ik zou toch nog eens contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone en anders even een prive berichtje sturen via
Facebook en/of
Twitter en vragen of ze iets voor je kunnen betekenen.