Op 10 oktober kreeg ik een vriendelijke Vodafone medewerkster aan de lijn. Zij boodt mij op basis van mijn huidige verbruik en wensen, een abonnement aan.2 jaar en het eerste jaar 33,75 voor 200mb en 200 belminuten. Daarbij zou de Iphone4s 18GB, 39,95 kosten. Of een Iphone4 met 16GB en die zou dan gratis zijn met datzelfde abonnement. Dit heb ik 3 keer bevestigd. Ik moest er even over nadenken dus zou ze later terugbellen. 15 oktober kreeg ik een andere medewerkster aan de lijn die zei dat deze aanbieding niet mogelijk was en de andere dame een fout had gemaakt?! Toen ik vroeg wat er dan gebeurd zou zijn als ik gelijk de aanbieding had aangenomen, kreeg ik als antwoord, tja dan had u het contract gekregen en gezien dat u bij moest betalen en dan was u vanzelf een klacht gaan indienen. Dat is toch geen service?! Toen ik vandaag uit mezelf belde zei de dame dat de aanbiedingen dagelijks kunnen veranderen. Wat vandaag aangeboden wordt kan morgen wel weg zijn. Toen ik vroeg waarom dat niet gemeld werd als jullie een aanbieding doen, kreeg ik als antwoord, dat ik (en andere klanten) daar toch niet op zou zitten te wachten? Sinds wanneer zit ik niet te wachten op essentiele informatie? Jullie gesprekken worden opgenomen dus heb ik gevraagd of ze het gesprek konden terugluisteren. Ja dat kon maar dan moest ik schriftelijk een klachtenbrief opsturen. Alles kan digitaal bij Vodafone maar wanneer je een klacht wil indienen moet je google-en, hoe je dat doet en moet het ineens schriftelijk?! BELACHELIJK! Mijn vriend heeft telefonisch een aanbieding gekregen voor een SIM only abonnement, waarbij hij specifiek vroeg of daar ook gratis Vodafone nummers bellen bij inbegrepen zat. Ja werd hem verzekerd. Dus het abonnement is afgesloten. Online vond ik dat dit pas vanaf een aantal belminuten en bepaalde prijs geldig was, die hij niet had. Dus is hij zelf gaan informeren. Dat was inderdaad een foutje. Hij moest maar schriftelijk een klacht indienen?! Zo ga je toch niet met klanten om? Je doet toch geen valse aanbieding om die vervolgens in te trekken of niet waar te kunnen maken. En als je dit dan meld moet je zelf stappen ondernemen in de hoop dat er misschien iets mee gedaan wordt. Dus wij moeten doen om JULLIE FOUTEN recht te zetten? Dat is toch de omgekeerde wereld!