Hanneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aan/uit knop iPhone 5

In maart van dit jaar heb ik een iPhone 5 aangeschaft.
Ik heb hier 180 euro voor bij moeten betalen.
Echter, de aan uit knop werkt niet meer en dat vind ik toch wel apart aangezien ik die knop niet vaak gebruik. Laat de telefoon altijd zelf uitgaan mbv de timer.
Ik heb bij Vodafone een twee jarig abonnement afgesloten maar geen verzekering op de telefoon.
Iemand ervaring hiermee en wat ik er mee kan doen?
Vind het nogal zonde dat na nog geen jaar er iets kapot is in de iPhone !
5 Reacties 5
Wessyvb

Stamgast
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 50Likes
@Hanneke

Hallo hanneke,
Er zit standaard 1 jaar garantie op de iphone.
Het beste wat je kunt doen is even terug gaan naar de winkel waar je hem hebt gekocht,
Daar kunnen zij het toestel opsturen voor reperatie.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
De garantie is trouwens 24 maanden! Maar zoals Wessyvb al aangaf kun je het beste even met je toestel langs een Vodafone winkel gaan.
Hanneke
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt. Echter heb ik de telefoon niet in de winkel gekocht maar besteld bij Vodafone via telefonisch contact.
Mijn vriend heeft overigens hetzelfde probleem met zijn toestel. ( zelfde)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Bedoel je via onze telefonische verkoopafdeling? Dat maakt niet uit. Ook in dat geval kun je langs een Vodafone winkel met je toestel.
Spetterpoep

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Hanneke, wat vervelend. Ik heb dit echter ook gehad. Je kunt het beste naar apple zelf bellen met dit nummer: (0800) 0200 570

Ik heb dit ook gedaan en ups komt dan je telefoon op een gewenst moment ophalen. Vervolgens word je netjes op de hoogte gehouden hoe de reparatie van je iphone verloopt. Ik heb in mijn geval een nieuwe iphone gekregen, dus zorg dat je een back up hebt gemaakt. In mijn geval had ik na 4 werkdagen een nieuwe telefoon. Succes ermee! Groetjes, Thijs
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic