Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

9406 TA - Assen - Netwerkverbeteringen

Hi,

Momenteel worden er werkzaamheden uitgevoerd op deze locatie in verband met de aangekondigde netwerkverbeteringen.
Tijdelijk kan dit voor overlast zorgen. Hiervoor onze excuses.

Abonneer je op dit topic en ontvang automatisch een e-mail wanneer er updates beschikbaar zijn over deze locatie.
Om je te abonneren, klik op onderwerpopties en dan abonneren. Let op: dit kan alleen als je geregistreerd bent voor het forum.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Update:

De werkzaamheden die Vodafone op deze locatie uitvoerde zijn afgerond.
Er zouden geen verstoringen meer moeten zijn in het netwerksignaal binnen dit gebied.

Ervaren jullie nog signaalproblemen probeer dan a.u.b. de volgende opties:


  • battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
  • vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
  • simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
  • internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Update:

De werkzaamheden die Vodafone op deze locatie uitvoerde zijn afgerond.
Er zouden geen verstoringen meer moeten zijn in het netwerksignaal binnen dit gebied.

Ervaren jullie nog signaalproblemen probeer dan a.u.b. de volgende opties:


  • battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
  • vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
  • simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
  • internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic