Berg4445

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7958 Koekange geen bereik sinds 28 februari 2014

Hallo,
Sinds vrijdag 28 februari hebben mijn vriendin en ik beiden geen bereik meer met onze telefoon. Simkaart laten vervangen en herstarten van telefoon helpt niet. Probleem is echt lokaal op plaatsen buiten Koekange functioneren beide telefoons normaal. Signaal wisselt van normaal (3G) tot SOS.

Groet,

Alex
11 Reacties 11
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Berg4445 ,

Wat vervelend zeg.
Heb je al gekeken of er in je buurt storingen zijn? Dit kun je op de volgende pagina vinden: http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/bd-p/Vodafone_Storingen
Of als er enige werkzaamheden zijn aan het netwerk om deze te verbeteren kun je deze ook op de volgende pagina bekijken: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/bd-p/Fast_Forward
Wat ik je ook kan aanraden is om even 2 minuten het toestel uit te zetten en deze hierna opnieuw aan te zetten.

Werkt het 2G netwerk wel gewoon als je deze hierop zet? En anders eens het volgende Topic door te lezen, http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996

We horen graag van je terug.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste Alex,

Als je naar de tennisbaan zou fietsen zie je dat er werkzaamheden aan de mast plaats vinden.

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Het vreemde vind ik wel dat volgens het forum de werkzaamheden verholpen zijn. Echt er staat nog steeds een bus bij de mast en wordt er aan gewerkt. Het meest vreemde vind ik nog dat het nummerbord van deze bus wit is
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Nou de volgende pagina geeft aan wat de reden is van het witte kenteken misschien handig om even in te zien of niet ;)?
http://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/Soorten-kentekenplaten-.aspx
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Nee er stond toch echt een blauw vak aan de linkerkant. Met de letters PL er in..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hmm wat raar dat is dus Polen vertrouw het niet echt zou zeggen onderzoek ernaar!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes

@SamsungExpert
, hahaha ik bedoelde gelijk al dat het poolse werknemers waren. Daar doelde ik al de 1ste keer op met het witte nummerbord.

Vanmiddag toch maar even over de sloot gesprongen, en er een foto van genomen. Erg jammer dat ik niet door had dat de boom voor de opendeur zat. 😞

Blijf het vreemd vinden dat onder fast forward wordt gezegd dat ze klaar zijn, maar er nog steeds mensen aan het werk zijn. het kan uiteraard dat de verhinderingen niet meer plaats zouden vinden.

Voordat er een moderator komt zeggen, wij van vodafone huren geen polen in.


NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Per , @Maartje , @AstridG , @BasT . @Arina

Momenteel heb ik op mijn huisadres netwerk problemen. Dus fix het ! 😄
Dankzij de netwerk upgrade is er momenteel een paraplu effect bij mijn woning.

Uiteraard heb ik wat testjes gedraaid. Pas als ik hier sta:



Dan is mijn data state eindelijk weer geconnect


Vermoedelijk komt dit, doordat de antenne nu ietsjes naar boven hangt. Dus hup allemaal die mast in, de antenne weer goed hangen!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
En er is: Schot in de zaak
Nu maar hopen dat het probleem vanavond opgelost is.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @NetwerkFreak
We hebben ons met het team al ingeschreven voor een (online) cursus paaldansen, dus je gaat het meemaken daar 😄
Even zonder gekheid. We hebben te horen gekregen dat de werkzaamheden gisteren niet het gewenste resultaat hebben opgeleverd en dat men er vandaag nog een aanpassing doet. Gepland is dat dit eind van de middag opgelost is. Tot die tijd kan het zijn dat je wat overbelasting ervaart. Excuus daarvoor.
We hebben de werkzaamheid inmiddels ook op ons forum verwerkt: http://voda.fo/ne/v0jyv



NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@Per

Krijg net de Melding dat het opgelost moet wezen.
Telefoon opnieuw opgestart en het resultaat is schokkend.
Het probleem is alleen maar erger geworden....
:@:@


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic