WesselR

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

7775

Ik weet niet zo goed waar ik dit moet plaatsen, en kon via de zoekfunctie niks vinden, dus dan maar hier.
Ik heb een half uur geleden een 7775 sms ontvangen en niet op gereageerd. Na een beetje gegoogled te hebben
krijg je verschillende antwoorden wat te doen. Maar ben er nog steeds niet uit wat nou het verstandigste is.
Ik heb geen zin in hoge rekeningen of wat dan ook, dus mijn vraag aan Vodafone is, wat ik nu moet doen?
 
Alvast bedankt.
4 Reacties 4
Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi Wessel!

Mijn advies: ga naar www.smsdienstenfilter.nl en registreer daar toch je nummer voor de zekerheid even om het te beschermen tegen smsdiensten. Het is toch een smsdienst, en de kosten zijn niet misschien direct zichtbaar, maar worden toch vaak helaas berekend.
Daarom even naar die website, je nummer blokkeren tegen smsdiensten en dan zou je ervanaf moeten zijn!

Succes ermee.

WesselR
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel Stevie voor het advies. Heb via die site mijn nummer geblokkeerd.
Indien ik toch kosten krijg, wat kan ik er dan tegen doen?
Richie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas krijg je over de kosten dan weer geen reactie.
 
Ik kreeg ook sms'jes van ze, riep altijd het hardst dat het mij niet zou overkomen, dus toch.
 
Ik heb me er nooit bewust voor aangemeld, waarom zou ik mijn zuurverdiende geld aan die criminelen geven.
 
Ophangen aan de hoogste boom dat tuig, en dan verwoord ik dat nog netjes.
 
Naar mijn geld kan ik fluiten en mijn geloof in de mensheid is volledig weg, phoe wat kan ik pissig worden om dat soort zaken.
 
Zo, dat moest ik even kwijt.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi Richie,

Heb jij ook last van sms diensten? De kosten zijn helaas voor jou zelf, deze diensten staan volledig los van Vodafone. Ik wil jou ook adviseren je nummer aan te melden via smsdienstenfilter.nl, zo wordt je geblokkeerd voor dit soort diensten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic