In deze kwestie is Vodafone mij gelukkig tegemoetgekomen door me schadeloos te stellen voor alle ontvangen smsjes. Ik vind eigenlijk dat bij elk abonnement dat Vodafone afsluit een standaard waarschuwing moet komen voor sms-diensten. Het feit wil namelijk dat als je eenmaal reageert op een smsje, je vastzit aan de betaalde diensten. Dus stel je ontvangt een berichtje als "hey jaap hier, medewerker intentensive care van blabla ziekenhuis, je moeder heeft een auto-ongeluk gehad",en je reageert en je smst heen en weer, dan mogen de sms-oplichters je zomaar een dikke vette rekening geven, ook al blijkt nergens uit dat het een betaalde sms-dienst betreft. Persoonlijk vind ik eigenlijk ook dat Vodafone zich van Telefuture dient te distantieren door hun diensten gewoon te blocken of iets dergelijks, internet staat inmiddels vol met de oplichterspraktijken van Telefuture. Hoe dan ook, ben blij dat Vodafone mij in deze kwestie tegemoet is gekomen, de rekening is nog wel hoger dan anders, maar niet meer astronomisch hoog. Dus bij deze toch mijn complimenten voor vodafone met betrekking tot de afhandeling van mijn klacht.