Purk-7

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

6901 - Zevenaar - Netwerkproblemen

Ik heb 2 dagen problemen met mijn netwerk, ik kan alleen met 2G verbinding maken.
Vanochtend is om 06.01 de storing volgens Vodafone opgelost, maar bij mij nog niet.
Ik heb de stappen als opnieuw toestel opstarten en proberen op een ander netwerk te verbinden doorlopen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik heb denk ik de oplossing !!!! Met dank aan HOLLANDSE NIEUWE !! Vriendin van mij heeft ook al een week dezelfde problemen. Hollandse nieuwe is netwerk van vodafone.....
Haal de batterij eruit op het moment dat de telefoon nog aanstaat . Bel dan met een ander toestel naar je mobiel. Batterij er daarna weer in en dan doet hij het als het goed is weer....

Bekijk in context

49 Reacties 49
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Purk-7,

Allereerst welkom op het forum.

Er waren werkzaamheden op jouw locatie. Deze zijn inderdaad gisteren opgelost. Heb je je simkaart al eens uit je toestel gehaald en het opnieuw getest? Dit kan wel eens helpen nadat het even niet heeft gewerkt. Volgens onze gegevens hoort het namelijk weer goed te werken.
Werner12345

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze storing is helaas nog steeds aanwezig heel centrum zevenaar heeft geen bereik. Hopelijk is er snel een oplossing.
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Dit helpt niet, net bij de vodafone winkel stonden meerdere mensen om hetzelfde probleem te melden.

Ik kan wel bellen met 2G, maar geen data en als ik 3G weer aanzet krijg ik helemaal geen verbinding.
Dit is met een HTC One. Met de Iphone 5 van mijn vriendin komt helemaal geen verbinding. Ook niet als ik 4G uitschakel.
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Zou het bereik ook beter worden na het herstel? Mij valt op dat het bereik in het centrum slechter is dan in de overige wijken. Maar dat is voor een later moment, eerst maar eens verbinding hebben.
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Wordt er gewerkt aan een oplossing, of blijft dit wachten tot maandag/dinsdag?
Informatie is welkom!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
We proberen te achterhalen wat hier de oorzaak van kan zijn. Zodra we meer weten of indien het is opgelost horen jullie van ons. Bedankt voor het geduld in ieder geval.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Er zijn een aantal wijzigingen gedaan aan de mast. Kunnen jullie eens opnieuw testen door eerst de accu en of simkaart er even uit te halen? Hoor het graag!
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
het heeft mij niets geholpen. Ik heb het toestel tien minuten uit laten staan met de simkaart verwijderd.
daarna weer aan, maar geen gesprek mogelijk en geen data verbinding.
Verbinding weer op 2G gezet en ik kan weer bellen maar geen data verbinding.

Net een Iphone met IOS 6 ook op 2G gezet en deze kon ook bellen, 2 iphones op IOS 7 konden niet bellen na het uitschakelen van 4G, waarschijnlijk blijft dan 3G actief en zit daar het probleem.

Vreemd dat 2G geen data oplevert.

Vraag, is er geen systeem dat klanten bij problemen toegang kunnen krijgen tot een partner netwerk van Vodafone?

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dank voor de terugkoppeling. Ik heb het doorgegeven aan de verantwoordelijke afdeling. Wordt vervolgd..
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ik zag net dat 2G inmiddels wel een data verbinding krijgt.
3G lukt nog steeds niet.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Ik baal hier van.....al sinds vrijdagavond problemen en nog niet opgelost.....waar betalen we voor ??
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Serkan, zou je iets willen posten waardoor wij in Zevenaar iets meer het gevoel krijgen dat er ook echt iets gebeurd?
Nu lijkt het voor mij net dat een storing in Zevenaar geen prioriteit heeft, terwijl een kapotte zendmast in A'dam na 3 dagen op het NOS journaal was geweest.

Ik waardeer jouw input hier wel en snap dat jij geen zendmasten omplugt, maar het blijft zo stil!
Ook nog geen enkele SMS ontvangen van Vodafone, terwijl ze toch best kunnen zien dat de mast in kwestie mijn "standaard" mast is lijkt me.
angeliquepeters

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Dit duurt gewoon te lang zonder dat we ook maar iets wijzer worden.....
ZOEE7789

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ook ik en mijn vriend hebben er allebei heel erg last van. zelfs bellen lukt 9 van de 10 x niet. ik heb beide toestellen al volledig ingesteld dat hij alleen nog maar op 2G staat en met de handmatige keuze want automatisch vind hij de verbinding ook niet.

Mn vriend heeft nu meerdere oproepen gemist die dan verlaat binnen komen en dan kan hij ook niet eens terug bellen want dat doet het dan weer niet.

Is er al meer bekend wanneer dit probleem opgelost gaat worden?
Aangezien dit al speelt sinds vrijdag.

Gr. Zoë
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Update: Er zijn helaas nog steeds problemen op deze locatie. We doen ons best de hinder te beperken en het zo snel mogelijk op te lossen. Houd het volgende topic in de gaten voor meer updates: Zevenaar.
Purk-7
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Alleen staat daar de verkeerde storing vermeld. Het probleem is er juist met 3G/4G. Niet met 2G. Als daar de oplossing in wordt gezocht duurt het wel tot kerstmis :).
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Purk-7

Bedankt voor de melding. Zie in mijn systeem dat de problemen op 2G en 3G plaatsvinden dus er stond inderdaad de verkeerde info op het forum. Heb dit nu aangepast! 😄
Werner12345

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een Goededendag

De storing zou vannacht om 03.47 zijn opgelost

Dit is niet het geval er is nog steeds geen netwerkdekking

Kunnen julie nog kijken naar een oplossing


Werner12345

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje

De storing is nog steeds niet opgelost,

Er is nog steeds geen netwerkdekking

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic