weet iemand hoe ik apple music abbo kan opzeggen? ik heb ooit aangemeld voor 6 maanden gratis apple music maar nu wil ik het gaan opzeggen, ik kan alleen nergens die optie vinden op vodafone.nl.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @MikeyMike
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je kunt je Apple Music abonnement via Vodafone aan- en uitzetten op offers.vodafone.com/nl.
Kies daar voor opzeggen en het abonnement zal stoppen na de 6 maanden dat deze actief is geweest. En gebruik aub 4G, dan herkent Vodafone gelijk je 06 nummer.
Hoi @MikeyMike
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Je kunt je Apple Music abonnement via Vodafone aan- en uitzetten op offers.vodafone.com/nl.
Kies daar voor opzeggen en het abonnement zal stoppen na de 6 maanden dat deze actief is geweest. En gebruik aub 4G, dan herkent Vodafone gelijk je 06 nummer.
Energieboy wrote:
Hoi @MikeyMike
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.Je kunt je Apple Music abonnement via Vodafone aan- en uitzetten op offers.vodafone.com/nl.
dankjewel voor je reactie! ik heb het abbo opgezegd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.