Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

6 maanden Netflix cadeau

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:
Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen.

Update 5-6-2015:
Wegens een fout in ons systeem zijn de maandelijkse Netflix kosten niet afgeschreven. Op de Vodafone rekening kan mogelijk een hoger bedrag onder het kopje Content staan. Kijk op je gespecificeerde rekening op My Vodafone onder Content (aankopen via mobiel internet) om te zien om welke periode het gaat. Excuses voor het ongemak! Heb je hier nog vragen over, stel je vraag in een reactie op dit bericht.

Update 12-03-2015:
De actieperiode van 6 maanden gratis Netflix is voor sommige mensen bijna voorbij. Helaas is er door Netflix naar deze klanten hierover een onjuiste e-mail gestuurd.
Mocht je deze e-mail ontvangen hebben, dan kun je die negeren. Vodafone zal jou op de hoogte stellen van de einddatum en over de opties die je hierna hebt.

Update 02-01-2015: De Netflix actie is momenteel voorbij. Klanten die hun bestelling voor of op 31 december hebben geplaatst kunnen wel nog gebruik maken van 6 maanden gratis Netflix.

NB: Registratie kan pas plaatsvinden nadat je de sms met de activatielink hebt ontvangen.


Met de introductie van 4G opende zich een wereld aan nieuwe mogelijkheden. Je kunt bijvoorbeeld jouw favoriete films en series overal kijken op je Smartphone via Netflix. En als je nu een Vodafone Red, Red Super of Red Plus abonnement óf de 1GB Videobundel aansluit krijg je ook nog 6 maanden Netflix cadeau! Ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit kun je gebruik maken van deze actie. Hoe cool is dat? Kijk op onze website voor meer informatie over deze actie en de voorwaarden.

Heb je na het lezen van onze actiepagina toch nog vragen? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen:
Voor wie geldt de actie?
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Hoe zit het met mijn datakosten?
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes

Voor wie geldt de actie?
Netflix is voor 6 maanden inbegrepen bij een nieuwe aansluiting of een verlenging naar Red, Red Super of Red Plus abonnement. En ook als je vanaf 1 december 2014 via de Vodafone Winkel, Belcompany of telefonisch een nieuw Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement aansluit.
Wil je de actie aansluiten bij je nieuwe Mobiel Breedband Basis of Mobiel Breedband Extra abonnement (vanaf 1 december 2014)? Geef dan even je e-mailadres door bij je bestelling. Je ontvangt dan na ongeveer 10 dagen een e-mail met instructies voor de activatie.
Ben je al Vodafone klant? Sluit dan de 1GB Videobundel aan om gebruik te kunnen maken van deze actie. De eerste maand krijg je deze bundel naar rato, dus het aantal MB's is afhankelijk van de aansluitdatum. Je kunt deze bundel aansluiten als je een Bel+Sms+Web, Smart, Red Essential, Red of Red Super abonnement hebt. Dit kan op de volgende manier:

  • via My Vodafone
  • via de My Vodafone App
  • sms VIDEO BUNDEL AAN naar 4000
In welke periode kan ik gebruik maken van deze actie?

  • De actieperiode loopt van 1 september 2014 tot en met 31 december 2014
  • De actieperiode voor Mobiel Breedband Basis en Mobiel Breedband Extra loopt van 1 december 2014 tot en met 31 december 2014
  • Je kunt tot drie maanden na activatie van je abonnement of BloX de Netflix actie activeren
  • Nadat je je via offers.vodafone.com/nl hebt geregistreerd gaan de gratis zes maanden Netflix in
  • Na zes maanden wordt automatisch € 8,99 per maand in rekening gebracht, tenzij je tijdig opzegt. Je kunt je Netflix abonnement tot drie dagen voor het einde van de actieperiode opzeggen
Hoe vaak kan ik gebruik maken van de actie?
Je kunt maar één keer gebruik maken van Netflix actie

Ik voldoe aan de voorwaarden van de actie, maar ik heb geen sms ontvangen.
Heb je na activatie van je priceplan of BloX, na 12 dagen geen sms ontvangen? Ga dan met je telefoon naar offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.

Ik ben al klant bij Netflix. Kan ik toch gebruik maken van de actie?
Als je al een Netflix account hebt kun je nog steeds profiteren van de actie. De waarde van deze actie (€ 53,94) wordt dan toegevoegd aan je bestaande Netflix account. De duur van de actie wordt bepaald door het type Netflix account waar je gebruik van maakt.

Hoe sluit ik Netflix aan op mijn Smartphone?
Volg de link uit de sms of gebruik deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl.

NB: Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren.
Vanaf daar doorloop je onderstaande 4 stappen.



Ik heb problemen met het in gebruik nemen van Netflix. Wat kan ik doen?
We raden je aan om even te wachten en dan opnieuw te beginnen via deze link via je telefoon: offers.vodafone.com/nl. Zorg dat je bent verbonden met Vodafone via 2G, 3G of 4G. Via wifi kun je je niet registreren. Heb je dat al een paar keer geprobeerd? Neem dan contact op met onze Smartphone Crew via 1201.
Heb je na registratie problemen met inloggen in Netflix? Neem dan contact via de NETFLIX support site: https://help.netflix.com/help. Vanaf daar kun je via live chat je probleem melden.

Welk netwerk heb ik nodig om Netflix te kunnen kijken?
Netflix werkt op 3G, 4G en Wi-Fi netwerken. Let op: er komen extra datakosten bij hetNetflix kijken in het buitenland. In het buitenland werkt Netflix alleen in de landen waar Netflix al live staat.

Hoeveel data gebruik ik per uur als ik Netflix kijk?
Het gebruik hangt af van de kwaliteit van de stream die op Netflix gekozen wordt. Je kunt dit instellen via https://www.netflix.com/youraccount. Ga dan naar Your Profile -> Playback settings.
Er zijn 3 verschillende instellingen (het gebruik is een schatting per stream):

  • Low (0.3 GB per uur)
  • Medium (SD: 0.7 GB per uur)
  • High (HD: 3 GB per uur, 3D: 4.7 GB per uur, Ultra HD 4K: 7 GB per uur)
  • Auto (hiermee wordt de hoogst mogelijke kwaliteit geleverd, gebaseerd op jouw actuele datasnelheid)
Hoe zit het met mijn datakosten?

  • Als je Netflix kijkt via je telefoon heb je een dataverbinding nodig
  • De verbruikskosten worden verrekend via de databundel van je abonnement
  • Is je databundel leeg, sluit dan een aanvullende databundel aan. Mogelijkheden vind je hier: www.vodafone.nl/flexibeledata
  • Wil je Netflix kijken in het buitenland? Dan betaal je wel extra datakosten. Bekijk de buitenlandse tarieven
Ik wil Netflix kijken, maar mijn databundel is bijna leeg. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn Netflix account opzeggen?

  • Dit kan via www.netflix.com/youraccount. 17 dagen voor het einde van de actieperiode sturen we je een sms. Netflix is tot drie dagen voor het einde van elke abonnementsmaand opzegbaar. Je hebt na de sms dus nog 14 dagen om op te zeggen. Na het afmelden kun je nog tot het einde van je laatste abonnementsmaand Netflix blijven kijken
  • Je kunt je Netflix abonnement gedurende de 6 maanden opzeggen en toch blijven kijken tot het einde van de promotieperiode
Hoe kan ik Netflix activeren met iTunes?

  • Als je Netflix met je iTunes account betaalt, ga dan svp eerst naar iTunes en zeg hier je betaling op.
  • Je kunt nu de activatie via Vodafone doorvoeren
  • Op het eind van de looptijd van de Vodafone actie, activeer je de betaling weer in iTunes (laat je het liever via Vodafone doorlopen, dan kan dat uiteraard ook)
  • Onder www.netflix.com/youraccount kun je zien dat het tegoed van Vodafone er bij geschreven is


Nu weet je écht alles over onze Netflix actie. Heb je nog vragen stel ze dan in dit topic.
Geen vragen? Ga dan lekker chillen en kijk naar jouw favoriete serie of film. En met Vodafone kan dat nu overal 😄




Mijn favoriete serie op Netflix is momenteel 'Orange is the new Black'. Wat is jouw favoriet?





170 Reacties 170
sabine1979

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hoop dat het in orde komt want ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee om eerlijk te zijn!
Want dan denk ik dat dit de laatste keer is dat ik mijn abonnement bij vodafone heb verlengd.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @sabine1979 ,
Jammer om te horen dat dit extraatje boven op de reguliere korting, dit teweeg brengt.
Gr Per
sabine1979

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou er zijn nog wel iets meer dingen gebeurd met het abonnement afsluiten. Dus dit gedoe met netflix komt er nog eens bij!
marcmonster

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je Netflix al hebt en factureerd met iTunes dan kan je geen promoties koppelen heb ik van Netflix begrepen! Dus je moet je abonnement stop zetten via iTunes en dan als je maand is verlopen weer je oude mail gebruiken als nieuwe account! Netflix slaat alle informatie op per e-mail!
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Ik heb mijn abonnement verlengt en kreeg inderdaad een smsje dat ik recht heb op 6 maanden Netflix. Ik ben dus naar de website gegaan, heb m'n telefoonnummer ingevuld, de code die ik vervolgens ontving, heb de voorwaarden geaccepteerd en moet dan inloggen op Netflix. Hier gaat het mis. Ik log in op mijn account en vervolgens linkt de website me door naar het menu op netflix.nl. Hier kan ik verder niks doen. Ik zie nergens staan dat mijn 6 maanden Netflix zijn ingegaan. Ik heb het meerdere malen geprobeerd, maar krijg steeds hetzelfde resultaat. Ik heb tot 3 november een gratis maand lopen bij Netflix en zou daarna graag m'n 6 maanden willen verzilveren. Iemand enig idee wat ik kan doen of een zelfde ervaring?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@DylanPiet

Doe je dit alles wel via je mobiele telefoon terwijl je met 3G/4G verbonden bent?
DylanPiet

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
@Maartje

Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Op m'n telefoon als ik met 3G verbonden ben en een keer met wifi, en meerdere keren op m'n pc. Kan het misschien te maken hebben met m'n iTunes abonnement? Dat las ik in 't berichtje boven mij..
Djaleesz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi @manie

Is het jou nu wel gelukt ?
Want ik krijg die melding ook en heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd maar het lukt mij nog steeds niet 😕

Gr. Djaleesz
Djaleesz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
*moderator edit: dubbele post*
NickHerman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ook ik kom er niet uit. Ik blijf al enkele dagen dezelfde melding krijgen: Sorry, Netflix couldn't find customer..

Het fijne van dit soort forums is, dat degene die het wel opgelost hebben vervolgens niet even melden hoe het probleem opgelost is. Dus mocht iemand weten wat er moet gebeuren om het Netflix verhaal werkend te krijgen, hoor ik dat graag!

Grt
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@NickHerman

Kun je beschrijven welke stappen je voorafgaand aan de melding hebt genomen?
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Maartje,

Bij mij hetzelfde probleem. Daar ik als bestaande klant van Netflix gefactureerd werd via iTunes, kon ik geen gebruik maken van de aktie van Vodafone. Oplossing: bestaande abonnement via iTunes opzeggen, en vervolgens na afloop van het bestaande abonnement opnieuw aanmelden, maar nu rechtstreeks bij Netflix (dus niet via iTunes) en laten factureren via bijv. creditcard. Zo gezegd, zo gedaan. Op 15 oktober mail van Netflix ontvangen dat mijn abonnement per direct afgelopen was. Vervolgens meteen rechtstreeks bij Netflix een nieuw abonnement afgesloten (facturering via creditcard), en nagenoeg meteen weer een mail ontvangen dat mijn nieuwe abonnement per direct actief was. Vervolgens via de link in de ontvangen SMS van Vodafone opnieuw geprobeerd gebruik te maken van de Vodafoneaktie, en warempel, nu lukte het wel. Meteen kreeg ik van Vodafone een SMS met als inhoud dat mijn Netflixaccount per direct geactiveerd was. Als ik nu vervolgens inlog in mijn Netflixaccount (via emailadres en wachtwoord) en kijk bij de factureringsgegevens, dan staat hier op dit moment nog steeds dat er op 15 november 2014 weer € 8,99 van mijn creditcard afgeschreven zal worden. Ik kan dus nergens uit opmaken dat ik de komende 6 maanden niet gefactureerd zal worden of dat er een bedrag van € 53,94 op een of ander tegoed bijgeschreven is.

Eindconclusie vooralsnog: Ik heb op dit moment gewoon een abonnement bij Netflix. De activering van de Vodafoneaktie is geslaagd (getuige de SMS van Vodafone). Op 15 november 2014 wordt er gewoon weer € 8,99 van mijn creditcard afgeschreven (getuige de factureringsgegevens van Netflix). De eerder genoemde melding van @gvgestel kan ik bij mij dus nergens vinden.

Graag hierop jou reactie Maartje.
Pollen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Helaas blijf ik de melding krijgen als ik me heb aangemeld: Netflix cound't find costumer msgidn. Probeer het een paar keer per dag. Geprobeerd met de telefoon, met wifi, zonder wifi, met de computer, na het wissen van de cookies enz. Morgen krijg ik mijn 6+ geleverd en het zou leuk zijn als ik fijn Netflix kan kijken. Hoe kunnen we daarvoor zorgen?:)
Pollen

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Herstel: eindelijk gelukt. Via telefoon nog een foutmelding, via computer kunnen aanmelden.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Thewessen

Je had eigenlijk gewoon via de link een account moeten aanmaken. Nu heb je eerst zelf een account aangemaakt en daarna pas gebruik gemaakt van de actie. Het is dus mogelijk dat de eerste afschrijving zich kruist met het gratis account. Kijk even na of er daadwerkelijk een afschrijving gaat plaatsvinden of laat onze klantenservice controleren of de aanmelding daadwerkelijk is gelukt.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Maartje,

In de eerste plaats hartelijk dank voor je snelle reactie.

Dat ik eerst een eigen account aangemaakt heb, en vervolgens pas gebruik gemaakt heb van de Vodafoneaktie, zou naar mijn mening in feite niets uit mogen maken. Als ik namelijk reeds langer een (rechtstreeks) Netflixaccount had gehad, zou ik het op dezelfde manier hebben moeten doen. In de "mijn Vodafone app" is het abonnement wel terug te vinden onder "Mijn profiel/Abonnement/Overige aankopen/abonnementen". Het staat hier vermeld als PK_Netflix2 voor
€ 0,00, en dat het automatisch verlengd zal worden per 14-04-2015. Het rare is dat ik tijdens de activering van de Vodafoneaktie nergens een gebruikersnaam en wachtwoord van een bestaand Netflixaccount heb hoeven/kunnen opgeven. Dus hoe kunnen ze dan weten of ik een reeds bestaande klant van Netflix, of een nieuwe klant ben? Ik kreeg meteen de melding dat mijn account geactiveerd was na het drukken op de activeringsknop, terwijl ik dus eigenlijk een pagina had moeten krijgen waar ik aan zou kunnen geven of ik al klant ben, of dat het om een nieuw account gaat.

Ik zal in ieder geval eerst eens even in de gaten houden of ik daadwerkelijk volgende maand gewoon moet betalen voor mijn reeds bestaande account. Mocht dit zo zijn, dan zal ik hier uiteraard melding van doen. Mocht jij in de tussentijd ontdekken wat er hier fout gegaan is, dan hoor ik dat uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet, en alvast een fijn weekend,

Marcel
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Thewessen

Hmm zover ik heb begrepen is er wel de optie om in te loggen met een bestaand account. Misschien kan@gvgestel dit nog even bevestigen.

Het lijkt er bij jou nu namelijk op dat je nu twee Netflix accounts hebt.. Eentje waarvoor je moet betalen en eentje waarmee je gratis kunt inloggen. Ik denk dat je toch het beste even contact kunt opnemen met de klantenservice.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Maartje,

Ik zal jou advies opvolgen, en per mail contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen dan al mijn gegevens zwart op wit hebben staan, en alle tijd hebben om een en ander goed uit te zoeken.

Ik ben overigens ook van mening dat ik nu, op onverklaarbare wijze, gewoon twee Netflixabonnementen heb. Mijn eigen abonnement, waar ik dus ook gewoon mijn inloggegevens van heb, en het gratis Vodafoneabonnement, waar ik dus geen inloggegevens van heb. Mocht dit zo zijn, dan is het voor mij een raadsel hoe dat kan. Aan de klantenservice de eer om een en ander uit te zoeken.

Als alles opgelost is zal ik zeker nog even melden waar de kink in de kabel zat. Het is in ieder geval gelukkig niet zo dat ik momenteel geen gebruik van Netflix kan maken. Alles werkt gewoon nog zoals het moet.

Met vriendelijke groet,

Marcel
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Thewessen,

Ik hoop dat er snel meer duidelijk is. Alvast bedankt voor het delen van de oorzaak.
Thewessen

Stamgast
  • 76Posts
  • 2Oplossingen
  • 19Likes
@Marc,

Hallo Marc. Vanmorgen heb ik contact gehad met jullie klantenservice om een en ander duidelijk te maken. Hier bleek dat mijn gratis abonnement op Netflix wel gewoon in jullie systeem als zijnde "actief" staat. Inloggegevens waren echter niet bekend bij de klantenservice. Dat ik bij de activering van het abonnement geen pagina gekregen heb voor het invullen van persoonlijke gegevens vonden ze ook een beetje vreemd. Daar het abonnement in jullie systeem echter actief is, konden ze verder ook niets voor mij betekenen, en ik zou contact moeten opnemen met de klantenservice van Netflix. Het vermoeden bestond namelijk dat er aan de kant van Netflix iets niet klopte in hun systeem. Ik heb dan ook meteen contact met Netflix opgenomen. Ik heb vervolgens ruim drie kwartier met een heel aardige medewerker van hun aan de lijn gehangen om het probleem op te lossen. Na het nodige onderzoek, tot aan de technische dienst en het hoofdkantoor in Amerika aan toe, bleken bij Netflix alleen de gegevens bekend te zijn van mijn reguliere betaalde abonnement (ik ben namelijk al ruim een jaar klant bij Netflix, sinds hun eerste voet hier op Nederlandse bodem als het ware). Er waren dus bij Netflix totaal geen gegevens bekend omtrent mijn abonnement via Vodafone (de zes maanden gratis aktie). Hun medewerker heeft werkelijk alles geprobeerd om die gegevens ergens te kunnen ontdekken in hun systeem, maar helaas kon hij alleen dus de gegevens van mijn reguliere abonnement vinden. Hij heeft mij vervolgens op aanraden van hun hoofdkantoor in Amerika verteld dat ik toch weer contact moest opnemen met de klantenservice van Vodafone. Het probleem zou nagenoeg toch zeker in het systeem van Vodafone zitten. De enige oplossing zou zijn dat ik Vodafone zou verzoeken mijn huidig geactiveerde gratis abonnement in het systeem van Vodafone op te zeggen en volledig te anuleren, om mij vervolgens een nieuwe SMS toe te sturen met wederom een link naar de activeringspagina (https://offers.vodafone.com/nl) zodat ik mij opnieuw kan aanmelden voor de aktie (in de hoop dat het dan wel gaat zoals het zou moeten gaan). Tijdens het gesprek met Netflix, heb ik een SMS van jullie klantenservice ontvangen met de vraag of alles naar wens verlopen was, en als er nog vragen waren, kon ik een antwoord op deze SMS sturen waarna er contact met mij opgenomen zou worden. Ik heb deze SMS beantwoord met een verzoek tot telefonisch contact, met als resultaat een bevestigend antwoord. Ik ben echter de hele dag niet meer teruggebeld, dus zal ik maandag zelf weer moeten bellen met jullie klantenservice om het een en ander geregeld te krijgen.

Dit is dus voor dit moment de stand van zaken. Ik hoop in ieder geval dat de door Netflix voorgestelde oplossing mogelijk is, en dat dit dan het probleem zal oplossen. Na hernieuwd contact met jullie klantenservice zal ik in ieder geval wederom hier bericht doen van de uitslag.

Ik wens je in ieder geval een fijne avond, en bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Marcel


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic