Neung

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5g op samsung 20+ ultra

Ik heb geen 5g op mijn s20+ ultra terwijl ik het abonnement heb afgesloten.  In mijn woonplaats is 5g aanwezig.  Hoe komt het? Ik heb op het toestel voor 5g aangevinkt.  Ik snap er niets van.  Duurdere abonnement maar je kunt geen 5g krijgen. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Neung . Welkom hier! 

Natuurlijk wil je graag gebruik maken van het nieuwe 5G netwerk. Dat snap ik wel! 
Wat er precies mis gaat bij jou, kan ik niet direct verklaren. Er kan van alles aan de hand zijn. Heb je al eens gekeken op deze en deze pagina hoe 5G werkt? En heb je de dekkingskaart ook geraadpleegd? Als je hier je postcode invult, zie je ook de optie “Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder.". Je moet hier dus vast en zeker mee verder kunnen 🙂 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Neung . Welkom hier! 

Natuurlijk wil je graag gebruik maken van het nieuwe 5G netwerk. Dat snap ik wel! 
Wat er precies mis gaat bij jou, kan ik niet direct verklaren. Er kan van alles aan de hand zijn. Heb je al eens gekeken op deze en deze pagina hoe 5G werkt? En heb je de dekkingskaart ook geraadpleegd? Als je hier je postcode invult, zie je ook de optie “Werkt het netwerk langer dan 45 dagen niet zoals het moet? Doe onze Network check en we helpen je verder.". Je moet hier dus vast en zeker mee verder kunnen 🙂 

Neung
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb het nagecheckt. In mijn omgeving is de dekking voor 5G aanwezig. Daarnaast heb ik mijn telefoon die 5G aankan. Verder de instelling van mijn telefoon heb ik ook gekozen voor 5G. Het ligt niet aan mijn telefoon maar aan jullie netwerk. Ik heb het abonnement voor 5G afgesloten maar ik krijg 4G terug. Dat ga ik echt niet mee akkoord. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik zeg ook niet dat het aan jouw toestel ligt, @Neung . Ik heb je gewoon gewezen waar je terecht kunt met dit probleem. Heb je de network check gedaan?

Neung
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb nu inmiddels 5G op mijn telefoon. Vodafone heeft mij een bericht gestuurd dat ze 5g bij mijn abonnement heeft geactiveerd.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Fijn om te horen dat je gebruik kunt maken van 5G @Neung!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic