Sinds een week heb ik geen internet op mijn thuislocatie (5611 AX aan de Maximahof). Ik heb dit forum topic ook gelezen: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/5611-AT-Eindhoven-Netwerkbeteringen/m-p/110806#M3849. Het leek me dat deze problemen ook voor mij golden, alleen wordt daar geopperd dat het probleem is opgelost.
Gisterenavond heb ik een tweet gestuurd, maar daarop werd gereageerd dat er geen problemen bekend waren in mijn omgeving. Dus bij deze wil ik het probleem graag nog melden!
Ik heb dus al sinds zondag 10 november geen internet meer via mijn telefoon op mijn thuislocatie. Mijn telefoon lijkt aan te geven wel te kunnen uploaden, maar niet te kunnen downloaden. Dit is extra irritant omdat ik geen wifi meer heb, aangezien ik met een bundel van 11 GB genoeg heb hieraan. Op een andere plek heb ik hier geen last van. En ja ik heb dit topic ook gelezen (http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996?cmpid=100120). Daarnaast heb ik twee buren die ook hetzelfde probleem ervaren, maar er minder last van hebben doordat zij thuis een wifi netwerk hebben.
Graag zou ik dit probleem verholpen zien worden.
Alvast bedankt voor uw reactie.
Mvg,
Erik