Erik_G

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5611 AX - Eindhoven - Geen internet

Sinds een week heb ik geen internet op mijn thuislocatie (5611 AX aan de Maximahof). Ik heb dit forum topic ook gelezen: http://forum.vodafone.nl/t5/Fast-Forward/5611-AT-Eindhoven-Netwerkbeteringen/m-p/110806#M3849. Het leek me dat deze problemen ook voor mij golden, alleen wordt daar geopperd dat het probleem is opgelost.

Gisterenavond heb ik een tweet gestuurd, maar daarop werd gereageerd dat er geen problemen bekend waren in mijn omgeving. Dus bij deze wil ik het probleem graag nog melden!

Ik heb dus al sinds zondag 10 november geen internet meer via mijn telefoon op mijn thuislocatie. Mijn telefoon lijkt aan te geven wel te kunnen uploaden, maar niet te kunnen downloaden. Dit is extra irritant omdat ik geen wifi meer heb, aangezien ik met een bundel van 11 GB genoeg heb hieraan. Op een andere plek heb ik hier geen last van. En ja ik heb dit topic ook gelezen (http://forum.vodafone.nl/t5/Netwerkvragen/Help-Ik-kan-niet-bellen-sms-en-internetten/td-p/79996?cmpid=100120). Daarnaast heb ik twee buren die ook hetzelfde probleem ervaren, maar er minder last van hebben doordat zij thuis een wifi netwerk hebben.

Graag zou ik dit probleem verholpen zien worden.
Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg,
Erik



3 Reacties 3
rsassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik herken dit probleem, en op (ongeveer) dezelfde locatie (Vestdijk). Ook de aangehaalde forum-berichten heb ik gelezen. De problemen spelen al sinds halverwege vorige week.

Ik merk op dat mijn dataverbinding steeds wijzigt van 'H' naar '3g', en terug. En dat alleen het pijltje van uitgaande data oplicht. Er is geen inkomende data. Als ik de netwerkinstellingen wijzig van GSM/WCDMA naar GSM, werkt de verbinding wel, maar op het langzamere 'g' netwerk.

Groet Ronny
Erik_G
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wellicht kan een moderator een update geven? Wordt er naar gekeken / aan gewerkt?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi iedereen,

Mede dankzij jullie meldingen is er een verstoring ontdekt op deze locatie. Abonneer je even op het volgende forumtopic om op de hoogte gehouden te worden van meer info:

http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/5611-Eindhoven/m-p/111956#M1655
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic