IreneO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4x een nieuwe telefoon gehad, tijd voor iets anders?

Hallo,

Ik heb al 3x een compleet nieuwe HTC Desire C gehad omdat de telefoon steeds binnen uren/dagen kapot gaat.
Nu is de 4de nieuwe telefoon al weer kapot. Reparaties heb ik ook al gehad en werken niet bij dit probleem.
Weg vallen van het beeld..
Ik wil nu geen 5de Desire C meer want na 4 nieuwe die steeds kapot gaan wil ik een andere.
Is er een mogelijkheid om een andere telefoon nieuw te krijgen of dat ik megeld terug krijg??
Ik wil niet met dit kat en muis spel door blijven gaan; nieuwe telefoon, paar dagen in de spanning wanneer gaat hij kapot, en de dag erna weer weg brenge, week wachten, nieuwe telefoon gekregen en weer opnieuw het rijdtje af
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @IreneO ,

Hiervoor zul je echter even contact moeten opnemen met de klantenservice. Het Forum is meer bedoeld voor hulp met je toestel vragen over hoe verbruik in elkaar zit enzovoorts. Met jou vraag kun je even het beste erover praten met de klantenservice, www.vodafone.nl/support
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Irene, wat SamsungExpert aangeeft klopt helemaal. Ik wil wel nog aangeven dat we uiteraard na de eerste reparatie niet direct een ander toestel aanbieden, maar dat in een geval als het jouwe uiteraard kijken naar alternatieven. Een volkomen logische vraag waar mijn collega's bij de klantenservice je absoluut mee zullen kunnen helpen 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic