Mark1631965

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g wifi router

De Vodafone 4g wifiroute wil ik standalone €69,- kopen. Wanneer is deze router weer te koop en waar. Op de Vodfone site staat hij al een tijdje als niet leverbaar.

Ik wil hem gaan gebruiken met een datacard in Portugal en vraag me af of dit ook mogelijk is. Vaak werkt dit soort apparaten op een batterij, ik kan slecht vinden hoe dat bij deze wifirouter is.
7 Reacties 7
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Mark1631965,

Ik durf je helaas niet te zeggen waar en wanneer de hotspot weer te koop is.
Wat betreft het gebruik in Portugal: dit is zeker mogelijk. Maar wil je een datacard van Vodafone NL gebruiken of bedoel je een datacard uit Portugal?
Met een datacard van ons is het natuurlijk geen probleem. Het gebruik van de hotspot met providers uit Portugal is niet getest, dus we kunnen je niet garanderen of dit zal werken.

Normaal gesproken zit er een kabel bij de hotspot waarmee je het apparaat kunt opladen.
Mark1631965
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Met een datasim Vodafone Portugal. Opladen batterij is waarschijnlijk met een mini USB zoals veel van dat soort apparaten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Mark1631965, wellicht kun je de wifirouter dan ook beter aanschaffen via Vodafone Portugal. Dan weet je dat de simkaart en het apparaat met elkaar zijn getest en kun je bij Vodafone Portugal terecht voor ondersteuning als het niet werkt. Als je het bij Vodafone Nederland of ergens anders koopt wordt de ondersteuning voor als het niet werkt bemoeilijkt en kan het zijn dat het niet kan worden opgelost.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Mark1631965,

Was het antwoord van Marc duidelijk? Of kunnen we je nog ergens mee helpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic