devogon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g dekking en bereik

Hallo als ik op de 4 G dekkingskaart kijk dan zou ik thuis 4g moeten hebben maar helaasgeen 4 G en uiteraard star 4 G op mijn iPhone aan. Is er een overzicht van waar de 4g masten staan dan kan ik kijken of het dichter bij wel wil maar tot nu toe in de hele omgeving geen 4 g
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @devogon ,

Heb je en iPhone 5? Als dit het geval is heb je maar beperkte dekking in Nederland, en niet in heel Nederland.
Laat ons weten welke iPhone je hebt.
4GMasten_nl

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste devogon,

Hier https://4gmasten.nl/2013-06-16-07-20-28/dekking-vodafone/673-vodafone-3g-en-4g-update-17-december-2014 kun je de masten zien sinds de laatste update. Het kan wel zijn dat er ondertussen wel extra masten bij zijn gekomen, gemiddeld worden 1x 2 maanden de database geupdate door Vodafone.
prpromoting

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook in Gemert geen 3 en 4G dekking.
G of H is het hoogste. Ook mijn schoonzoon met Vodafone heeft hier hetzelfde.
Terwijl mijn partner heeft HI en mijn kleindochter Tele 2.
Zij hebben nergens last van.
Hoe wordt dit nu opgelost ik heb er al meer dan een jaar last van
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @prpromoting,

Wanneer je wel H ziet staan ben je verbonden met een snel netwerk. H staat normaal voor HSDPA, dit is eigenlijk 3,5G en dus sneller dan 3G. Kijk op onze dekkingskaart om te zien wanneer er ook 4G-dekking zal komen.
Monbau99334

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
op 8162 ook geen 4G. Ben ook overgestapt naar Vodafone want als eerste landelijke dekking. 3G bestaat hier ook niet, GPRS is het enige.
Wanneer komt die landelijke dekking uit die dure reclamecampagne nou?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic