Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes

4G+

Vanaf 1 september biedt Vodafone alle huidige en nieuwe 4G-klanten de maximaal beschikbare 4G-snelheid. Deze snelheden kunnen oplopen tot 75 Mbit/s (praktische downloadsnelheid 10-25 Mbit/s) en na de introductie van 4G+ dit najaar zelfs tot 200 Mbit/s (praktische downloadsnelheid 50-70 Mbit/s). Dit is de hoogst haalbare snelheid die klanten in Nederland kunnen ervaren op 4G. De nieuwe snelheden gelden voor zowel zakelijke als particuliere abonnementen en zijn ook voor Prepaid- en Hybride-klanten.

Ook als je in een gebied bent waar nog geen 4G dekking is of een telefoon hebt die niet kan verbinden met het 4G netwerk profiteer je van deze snelheidsverhoging. In deze gebieden krijgen alle klanten namelijk de maximaal beschikbare 3G-snelheid van 42 Mbit/s.

Om te zorgen dat iedereen zijn bundel maximaal kan benutten zonder extra kosten te maken, krijg je vanaf september bij alle RED abonnementen een waarschuwings-sms als je bundel voor 80% en 100% leeg is. Dit geldt ook voor RED abonnementen uit 2013, die voorheen alleen bij 80% een waarschuwing kregen. Daarnaast kun je op elk moment van de dag zien hoeveel MB je nog over hebt in de My Vodafone app.

Ook kun je bij onze nieuwste RED abonnementen kiezen uit Flexible Data opties. Hiermee kun je buiten-bundelkosten voor dataverbruik volledig voorkomen. Uiteraard kun je, als je graag op maximale snelheid verder wilt internetten nadat je bundel leeg is, ook voor een klein bedrag extra MB's bij kopen.

We denken dat we zo al onze klanten toegang tot de nieuwste techniek, een maximale snelheid bieden en je tegelijkertijd de volledige controle over je kosten geven. We zijn dan ook erg enthousiast over deze ontwikkeling en horen graag jullie mening!
5 Reacties 5
desjaak

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kan het zijn dat jullie de snelheid al hebben opgevoed? heb vandaag een speed test gedaan en kwam tot mijn grote verbazing dat de ping 45ms was met een download snelheid van 68.14 maps en upload 22.67 op 4G. ben trouwens zeer tevreden over vodafone 4G mag ook wel eens gezegd worden.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
@BasT De snelheid 42,6 Mbps bestaat niet, het is dan 42,2 Mbps (bron: http://en.wikipedia.org/wiki/High-Speed_Downlink_Packet_Access#cite_note-11). Volgens mij kiest Vodafone zelfs dan voor 42 Mbps in de communicatie.
thomaskersten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Allemaal mooi en aardig dat 4G maar hoe kan het dan dat er in heel de gemeente Best zelfs op het 3G netwerk al vrijwel geen dekking is? Dit is toch een gemeente met bijna 30.000 inwoners in een druk bevolkt gebied vlakbij Eindhoven. Als ik op jullie dekkingskaartje kijk, ziet het er allemaal mooi uit, maar de praktijk is anders. (getest met zowel Samsung Galaxy S4 mini als iPhone 5 in heel het centrum gewoon geen 3G of 4G bereik).

Wat hieraan te doen?
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
robertwebbe schreef:
@BasT De snelheid 42,6 Mbps bestaat niet, het is dan 42,2 Mbps (bron: http://en.wikipedia.org/wiki/High-Speed_Downlink_Packet_Access#cite_note-11). Volgens mij kiest Vodafone zelfs dan voor 42 Mbps in de communicatie.
Bedankt @robertwebbe je hebt gelijk. Ik heb het aangepast
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ouder topic,topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic