elizabeth354

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G werkt niet iPhone 5S

4G werkt niet op mijn iPhone 5S. Ik heb het juiste abonnement vanaf 7 december. Ook een nieuwe simkaart. APN staat goed en 4G staat aan in m'n toestel. Toch heb ik nog nergens 4G gehad en ik woon in een grote stad. Kan iemand mij helpen?
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Zou je kunnen kijken op, https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml voer je postcode in en controleer of er toevallig werkzaamheden of storingen bekend zijn. Check ook direct even je dekking deze ook 4G ondersteund voor de iPhone 5S.

Laat je het ons weten?
elizabeth354
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de dekkingskaart en de storingen bekeken. Thuis en bij het werk zouden er sowieso geen problemen moeten zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens handmatig een ander netwerk geselecteerd onder de instellingen en terug gezet? En heb je eventueel al contact gehad met de klantenservice?
elizabeth354
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Handmatige net geprobeerd. Helaas nog geen succes.
Klantenservice heb ik nog niet gebeld.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

We hebben nog niks gehoord of je probleem al is opgelost. Heb je misschien en update voor ons?

Voor nu en fijne avond verder!
elizabeth354
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb contact gehad met de klantenservice. Het netwerk staat goed. Ik kreeg het advies om langs een winkel te gaan. TBC
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Had je inmiddels al tijd om langs te gaan bij en winkel? We horen het graag van je terug of je probleem is opgelost.
elizabeth354
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Ik ben vandaag bij de winkel geweest. Er is een simkaart cross check uitgevoerd. Het ligt niet aan het toestel, het ligt aan de simkaart.
Er is een nieuwe geactiveerd maar daar werkte het nog niet bij. Weer terug naar de winkel. Toen wilden ze een nog een nieuwe simkaart activeren, maar dat lukte niet. Nog even afwachten tot dat de nieuwe kaart wordt geactiveerd.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Fijn om te horen dat de winkel je voor en deel heeft kunnen helpen! Hoor het graag van je terug als de nieuwe simkaart wordt geactiveerd.

Fijne feestdagen :)!
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@elizabeth354,

Ik hoop dat het inmiddels allemaal weer werkt. Aangezien we niets meer hebben vernomen zal ik het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic