iLoeski

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G netwerkdekking IJburg (1087)

Hallo,

Ik ben een nieuwe Vodafone klant. Voorheen maakte ik gebruik van het (3G) netwerk van KPN via Simyo.
Ik had stiekem gehoopt dat ik betere ontvangst zou hebben door gebruik te gaan maken van het 4G netwerk maar
helaas is het bereik nog onvoldoende. Om precies te zijn: -120 dBm Binnenshuis en -115 dBm buitenshuis.
Als het goed is zit ik tussen twee masten in (Nuon Diemen en IJburg haven). Deze zijn ongeveer 600-1000m verderop). Zijn er wellicht plannen bij Vodafone om de netwerkdekking in dit gebied (1087 Blijburg gebied) te verbeteren? Een dBm van -115 en -120 is wel erg laag.

Groet,
Loraine
4 Reacties 4
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Hoi iLoeski,
Jammer om te lezen dat het bereik niet is wat je ervan had verwacht. Heb je al eens een kijkje genomen op onze dekkingskaart? Hoe is de dekking daar op jouw postcode? Mocht dit niet overeenkomen met je ervaringen kun je daar een melding van maken bij onze Network Crew. Zij kunnen het dan in onderzoek nemen.

iLoeski
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Kyra,

Dank voor je reactie.
Volgens de dekkingskaarten zou in mijn woongebied de maximale dekking voor 3G, 4G en 4G+ zijn.
Ik ga even een melding maken bij de Network Crew.

Groet,
Loraine


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
iLoeski, dat is prima. Hopelijk kan het worden opgelost! Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic