Petervm1987

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G internet is extreem langzaam

Sinds kort is de verbinding met het 4G netwerk erg langzaam en nu lees ik hier dat ik niet de enige ben.
Ik stoor me er eigenlijk best wel erg aan ik kan niet eens de vodafone app openen op het 4G netwerk terwijl er wel in mijn beeldscherm staat dat ik vol bereik heb op het 4G netwerk.
Wie heeft de oplossing?
5 Reacties 5
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Peter,

Zoals je kunt lezen in de rubriek Vodafone Nieuws, zijn er deze gehele week al problemen met de MyVodafone App en de MyVodafone Website. Het ligt dus niet aan jou. Het ligt niet aan jouw smartphone. Het ligt niet aan jouw 4G-Netwerk-verbinding. Alle overige taken, waarvoor 4G noodzakelijk is, kun je wel gewoon op turbo-snelheid uitvoeren.

Vodafone heeft wel ontzettend veel storingen, de laatste tijd. Dat komt niet echt professioneel over.

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Peter,

Zoals Netwerker al aangaf zijn er issues met het 4G netwerk. Het beste kun je daarvoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen een onderzoek starten hiervoor.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Petervm1987,

De problemen met het 4G netwerk zouden opgelost moeten zijn. Ervaar je dit zelf ook zo? Mocht dat niet zo zijn, maak dan alsnog een melding bij onze Network Crew. Zij kunnen het dan onderzoeken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het probleem met 4G snelheid is inmiddels opgelost. Ervaar je toch nog problemen? Meld het dan via onze Network Check bij onze Network Crew. Kijk hiervoor op deze site. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic