Hey
@Wallie14Helaas kunnen wij hier niet in jou gegevens kijken.
Wat je kunt controleren is de apn + instellingen:
Ga naar instellingen - mobiele gegevens:
mobiele gegevens aan
4g aan
Dataroaming mag aan hoeft niet
Eu internet: indien Dataroaming aanstaat deze uitzetten
Vervolgens klik je op mobiele data netwerk. Hier staat de apn bovenin voor het internet.
Apn is live.vodafone.com
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone
Mocht dit niet helpen raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen jou hierin verder helpen.
Wat je ook kunt proberen is een simkaart die wel op deze postcode 4g heeft in jouw toestel stoppen om te zien of het werkt en de jouwe in een ander. Mocht het aan je simkaart liggen dan kun je een nieuwe krijgen via de klantenservice of via een vodafone winkel. Tevens kan het ook zijn dat er netwerk werkzaamheden zijn of eventueel een storing.
Laat me even weten of het gelukt is.
Groetjes stevied86