VodaRed2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4G MultiSim Zakelijk werkt niet

Hallo,

Ik heb een Red Business Super abo met een multisim. Echter op mijn iPad Air 2 schakelt mijn verbinding niet naar 4G maar blijft deze op 3G verbinding maken. Is dit een instelling die ik moet veranderen, of moeten jullie een schakelaar omzetten om deze functie te enabelen. Ik kan er maar niets over vinden op het interweb.

Hoop spoedig iets te vernemen!
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt onder instellingen - mobiele netwerken 4g aanzetten.
Mocht het dan nog niet werken kun je een kruistest doen. Ruil hierbij de simkaart om, zodat je kan zien of het wel werkt. Werkt het dan nog niet raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
VodaRed2 is het nog gelukt met de tips van steven-?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic