gbruins

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Na verblijf in het buitenland is zowel op mijn IPad als op mijn IPone5 3G niet meer te ontvangen. zowel de IPad als de IPhone staat hier wel op ingesteld. Hoe kan ik dit oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
gbruins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mijn IPad heeft inmiddels weer 3G, dit is door Vodafone verholpen. het bleek dat deze in een buitenlands netwerk was blijven hangen.
netwerkinstellingen herstellen op de IPhone helpt op mijn werkplek niet, dus maar weer vodafone gemaild.

Bekijk in context

6 Reacties 6
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Kun je wat specifieker zijn over het probleem dat je ervaart? Heb je wel nog (langzaam) 2G-internet op de iPad en iPhone?

Het kan ook aan een tijdelijke netwerkstoring of werkzaamheden in Nederland liggen. Vodafone is zowat alle zendmasten aan het vervangen door nieuwe exemplaren nu dus iedereen heeft vroeg of laat een dagje geen of minder 3G tijdens deze werkzaamheden.
gbruins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nee, ik heb ook geen 2G.
ik zie heel kort bovenaan 3G staan, dit verdwijnt meteen weer. dit probleem heb niet enkele dagen, maar al een maand en niet alleen op een vast adres, maar ook op mijn werkplek en andere plaatsen.
Vergelijkbaar probleem heb ik ook eerder gehad na verblijf in het buitenland, het duurt soms enkele weken voordat ik weer 3G kan gebruiken. Ook heb ik hier diverse keren over gebeld en gemaild, maar een goed antwoord krijg ik niet. Ondertussen lopen mijn abonnementen wel door.
 
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Probeer je netwerkinstellingen eens te herstellen (op beide apparaten uitvoeren). Zie onderstaande link:
http://www.megabite.nl/kb/netwerkinstellingen-herstellen

Let op: je wifi-wachtwoorden zul je hierna ook opnieuw moeten invullen!

Als dit niet werkt, bel dan de klantenservice. Als het wel werkt, laat het dan even weten hier voor anderen die hier wellicht ook tegenaan lopen! 🙂
gbruins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
het blijkt dat mijn IPad in een buitenlandsnetwerk is blijven hangen. Dit is inmiddels door Vodafone verholpen.
In mijn Iphone heb de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, op mijn werkplek levert dit geen resultaat op
gbruins
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Mijn IPad heeft inmiddels weer 3G, dit is door Vodafone verholpen. het bleek dat deze in een buitenlands netwerk was blijven hangen.
netwerkinstellingen herstellen op de IPhone helpt op mijn werkplek niet, dus maar weer vodafone gemaild.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Heb je al eens handmatig naar netwerken gezocht met je iPhone en dan Vodafone NL geselecteerd?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic