Izy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc wildfire s geen letters in witte balk

Sinds vandaag verschijnt er geen tekst meer in de witte balk bij sms berichten, Whatsapp, internet en googleplay. Ik druk op de witte balk, het toetsenbord verschijnt dan maar zodra ik de toetsen indruk doet de telefoon niks. Na ongeveer twintig keer proberen door terug naar het menu te gaan verschijnen er met een beetje geluk een paar letters. Onder het typen stopt hij er weer ineens mee.
Ik heb een HTC Wildfire S en heb handmatig gezocht of mijn telefoon de nieuwste update heeft. Hij geeft aan dat er geen updates zijn voor mijn toestel.
Heb toestel opnieuw opgestart dit hielp voor zeer korte duur.

Tips, hoe ik dit kan verhelpen? Het is namelijk zeer irritant en vervelend om niet te kunnen typen.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Izy, je zou eens kunnen proberen je toestel te herstellen naar de fabrieksinstellingen. Vaak helpt dit. Maak wel even een backup van je bestanden, anders ben je alles kwijt. Succes!
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Wow SeR,

Dat is wat rigoreus mijns inziens. Ik zou eerst wat anders proberen@Izy. Kijk hier eens: 9 toetsenborden review. Hier worden de 9 beste Android toetsenborden met elkaar vergeleken. Misschien heb jij problemen met het standaard Android toetsenbord. In dat geval volstaat het downloaden van een andere toetsenbord app 🙂

Download via Google Play een toetsenbord naar keuze. Doe dan het volgende om het toetsenbord te activeren:


  • Instellingen, Taal&Invoer
  • Je ziet staan Taal, Persoonlijk woordenboek, Toetsenbord en invoermethoden (that's him)
  • Hier zie je als het goed is Android toetsenbord, Google Spraakherkenning en het toetsenbord wat je gedownload hebt.
  • Vink het gedownloade toetsenbord aan en druk dan rechts ervan op het icoontje met die schuifjes (De instellingen van het toetsenbord zelf)

Als je nou internet opent, of Whatsapp for that matter, moet je het nieuwe toetsenbord kunnen gebruiken. Probeer eens of dit wel werkt?

Groeten!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic