faw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3G Hasselt (OV)

Hallo,

In Hasselt heeft een klein gedeelte 3G verbinding, in de landerijen westelijk van Hasselt idem.
De rest van Hasselt heeft dus geen 3G, nu kun je een kastje aanschaffen om 3G in huis te ontvangen, kosten ongeveer 85 euro. Dit gaan we dus niet doen. Het is toch te gek dat 300 m vanaf mijn huisadres, richting het westen er wel 3G is te ontvangen? Ik zit nog een jaar aan de 2 zakelijke abonn. maar ga toch echt kijken naar een andere aanbieder.
Als klap op de vuurpijl heeft 2G al de gehele dag een storing en 3G niet!!!

Als de dekking er is ben ik best wel tevreden over vodafone maar ik betaal net zoveel als iemand die wel in een 3G gebied woont. Vodafone zou die kastjes voor in huis dus eigenlijk tegen 50% korting moeten aanbieden.
Vodafone...... hier liggen kansen.
1 Reactie 1
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo faw, welkom op het forum. Ik begrijp je redenering maar via het forum kan ik je met een specifieke klacht zoals deze niet helpen. Het Forum is vooral een plek voor tips, tricks en algemene informatie. Ik raad aan om contact op te nemen met de zakelijke klantenservice, zij kunnen de dekking op jouw specifieke postcode met je bekijken en bekijken of er een gebaar van onze kant mogelijk is zoals bv een korting.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic