vanrosmalen

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

3971MB - Driebergen-Rijsenburg - slecht bereik

Hallo,

Ik ben woonachtig in postcode gebied 3971MB.
Al jaren heb ik hier slecht bereik of helemaal geen bereik.
Sinds 1 jaar een femtocell geinstalleerd......bereik iets beter.
Echter sinds 2 dagen WEER geen of nauwelijks bereik.
Ik begin hier enorm van te balen !!
Heb een zakelijk abvonnemant....maar ook klagende klanten dat ik weer niet bereikbaar ben.

Wat kan Vodafoner hier aan doen ??
Uiteraard heb ik alles al meerdere malen gereset..zonder verbetering
Groet
Frank

2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Frank,

Het is uiteraard niet fijn als je geen goede dekking hebt. Opvallend dat het sinds een aantal dagen is verslechterd. Heb je wel nagekeken of je SignaalPlus überhaupt nog wel werkt(e)? Het kan zijn dat deze tijdelijk niet goed werkt of heeft gewerkt en je hierdoor verminderde dekking hebt ervaren. Ik raad je aan de SignaalPlus Troubleshoot eens te raadplegen. Hoor het graag van je.
vanrosmalen
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Heb reeds alles al gedaan. Zelfs compleet afgemeld en weer opnieuw aangemeld.
Ik heb sinds enkele weken ook enorme storing op de kabel-tv. Blijkbaar zijn er providers
in de buurt aan het overstappen op andere frequentie's welke dan weer gaan storen.
Eigenlijk schadalig: telecombedrijven passen hun masten aan.....waardoor andere frequentie's enorm gaan storen !!
En dat mag dan zo maar..ongestraft blijkbaar. Ik kan het zelf maar weer gaan oplossen en extra geld uitgeven om mijn signalen binnenshuis beter af te schermen........beetje opgekeerde wereld.

Maar goed: ontvangst blijft gewoon belabberd.
Tevens raar dat hier in de buurt heeeeel veeeeeel mensen last hebben van slecht bereik met Vodafone.
Groet
F
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic