Hallo luitjes,
Ik wil af van het huidige contract en over naar KPN.
Het netwerk is om te janken de laatste tijd.......
Ik heb een iPhone 5 met 4G, nu heb ik SOMS 4G maar vaak 3G en steeds vaker GPRS en Edge!!
Heb ik eenmaal GPRS dan wil het wel is helpen om 4G uit te zetten dan heb ik weer 3G.
Mijn vriendin heeft de zelfde telefoon en KPN, als we waar dan ook zitten heeft zij 4G en ik soms helemaal niks.
We wonen in Amsterdam daar heb ik soms 4G (vlak bij de bosbaan) lopen we naar de bosbaan of gaan we wandelen in het Amserdamse bos heb ik NIKS (geen data en net een bolletje bereik) meer en zij vrolijk 4G.
Van Amsterdam naar Nijmegen hele weg 4G met KPN en ik moet steeds schakelen on uberhaupt 3G te krijgen en te behouden....................
Ook vallen mijn gesprekken steeds vaker weg of is de verbinding zo slecht dat ik terug moet bellen om de andere kant weer te verstaan............
Mijn contract loopt af op 9 juli 2015 en wilde eerst verlegen maar dat wil ik niet, is duurder en minder data en langzamere snelheid.
Ik weet dat ik 2 maanden van te vorden KPN verzoek kan laten doen om nummerbehoud (ik zit dan wel tot die tijd bij vodafone)
Is het mogelijk om de laatse 2 maanden af te kopen zodat ik per nu/morgen/volgende week een abbo kan afsluiten bij KPN en dan per 9 mei weg ben?
Graag jullie input en HOE dit te regelen, de klantenservice snapt mijn vraag niet?!?!?
DANK!