woenwoen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3852 bellen niet mogelijk wel netwerk storing

Ik heb sinds de strom gisteren erg veel moeite met bellen. Gisteren lukte me het soms maar vandaag is bellen niet mogelijk. Niet met mijn eigen toestel (iphone vodafone) maar ook niet middels mijn zakelijke toestel (blackberry met vodafone). 

Kan dus nu ook helaas de helpdesk niet bellen. Graag (re)actie. 
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
woenwoen schreef:
Ik heb sinds de strom gisteren erg veel moeite met bellen. Gisteren lukte me het soms maar vandaag is bellen niet mogelijk. Niet met mijn eigen toestel (iphone vodafone) maar ook niet middels mijn zakelijke toestel (blackberry met vodafone).

Kan dus nu ook helaas de helpdesk niet bellen. Graag (re)actie.
Hi Woenwoen,

Als je problemen ervaart met bellen/sms'en kan het soms wel eens helpen om ervoor te zorgen dat je simkaart zich opnieuw op het netwerk registreert. Je kunt dit het beste doen door de simkaart eens enkele minuten uit je toestel te halen. Daarna zou je verbetering moeten merken. Mocht dat niet helpen, laat het dan even weten zodat we het kunnen nakijken.
woenwoen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat lijkt niet te helpen. Kan het zijn dat het komt door een oude geknipte simkaart?
Ik heb nooit een nieuwe sim kaart gekregen van Vodafone.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi woenwoen, ik zie dat je reageert op een wat ouder topic. Zijn de klachten hetzelfde gebleven op allebei de nummers&telefoons en is het beperkt tot alleen deze ene postcode?

De simkaart zou namelijk het probleem kunnen zijn maar dan zou je dat probleem overal moeten merken, niet maar op één plek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic