vantongeren

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

3738 bereik Maartensdijk

Op een telefoon geen bereik en op een andere telefoon 2 streepjes. Altijd volle bak geweest. Sinds gisteren gaande. Lijkt erop dat de zender zwakker is geworden.
9 Reacties 9
tinsje1982

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik.heb een red abonement en vanmiddag belde ik was de.verbinding zo ontzettend slecht dat er geen normale gesprekken te voeren was en nu net kan ik helemaal.nergens.na belle, hier betaal ik dus niet voor en aan t eind van de maand zal ik ook nie toestaan om t.volledige bedrag te innen, dit is de.zoveelste x dat zo iets gebeurd en dan een abonnement aansmeren terwijl 4g pas in mei werkt lekker bedrijf zijn jullie
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @vantongeren

Ik heb het nagekeken maar ik zie geen werkzaamheden of storingen in dat gebied. Ben je de enige die deze problemen merkt of zijn er meerdere personen die hier last van hebben? En merk je dit ook echt alleen op deze locatie?
10epenning

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds gisteren geen of nauwelijks bereik. Voor een bedrijf is dat problematisch!
TechnischeLam1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook geen of heel slecht bereik in Maartensdijk! Lastig werken zo
TechnischeLam1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Diverse mensen gesproken met hetzelfde probleem
w_castel

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ook ik geen bereik in maartensdijk + veel van mijn collega's +/- 20 personen

vantongeren
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje,

Er zijn meer mensen uit die buurt die hetzelfde probleem ervaren. Net op Maertensplein (winkelcentrum) helemaal geen bereik. Hopelijk kan de oorzaak spoedig gevonden worden...

Groet,
Marcel
10epenning

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist de klantenservice gesproken. De storing loopt van Westbroek tot en met Groenekan. De medewerkster heeft er nog een melding van gemaakt maar over een oplossing kreeg ik geen toezegging.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi allemaal,

Dank jullie wel voor de meldingen! Ik ga het uitzoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic