wverwijs

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

#31# werkt niet

wanneer ik voor een telefoonummer #31# zet, kom ik er vandaag op de harde manier achter dat nummerweergave niet onderdrukt wordt. doe ik dit met mijn zakelijke vodafonenummer, dan werkt het wel. Wat kan ik doen of laten om dit te laten fixen. Het is m.i. geen gebruikersinstelling maar iets dat vodafone moet doen. Ik heb al reeds contact gehad met vodafone en er werd aangegeven… herstart je telefoon. Niet zo fijn dat mijn melding niet serieus genomen werd.
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12342Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3221Likes
Hoi wverwijs
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, dit is wel vervelend. Ik heb zelf een test gedaan en bij mij werkt het wel gewoon. Steek je kaartje eens in een ander toestel en probeer het dan nog eens. Misschien ligt het aan je toestel? Kunnen we dit gelijk uitsluiten ?

Jammer dat je zegt dat je denkt dat de klantenservice je niet serieus neemt. Het toestel uitzetten en weer aan is ook mijn eerste gedachten. Als dat niet werkt probeer simkaart in een ander toestel, wat ik je nu ook voorstel om te doen. Lukt dat nog niet dan zou je kunnen vragen aan de klantenservice van Vodafone of ze je nummer even willen resetten. Dit maar eerst proberen en dan hoor ik het wel.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Wat is ondertussen de status @wverwijs?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic