Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes

3 maanden Napster cadeau bij Vodafone Prepaid!


In navolging op onze Napster-actie voor abonnees hebben we nu ook een leuk aanbod voor onze nieuwe Prepaidklanten die tussen 1 juni en 2 augustus 2015 een nieuw Vodafone Prepaid toestel, of een nieuwe Vodafone simkaart i.c.m. €20 prepaid tegoed aanschaffen. Daarbij krijg je namelijk 3 maanden Napster cadeau! En dat is nog niet alles: je krijgt er ook nog 200MB, 200 sms-jes of 200 belminuten bij.

Met Napster kun je je muziek online luisteren hoe je maar wilt, onderweg via 3G of 4G of via je Wi-Fi netwerk thuis!

Klik op de icoontjes om meer te weten te komen over de actie:


Inhoud actieNapster informatieRegistratie / InstallatieFAQ / SupportNapster Facebook


Actie: 3 maanden Napster cadeau voor een nieuwe Prepaid klant.

  • De actieperiode loopt van 1 juni tot en met 2 augustus 2015
  • Deze actie geldt voor nieuwe Prepaid klanten die tijdens de actieperiode een nieuw Vodafone Prepaid toestel, of een Vodafone simkaart aanschaffen, een eerste gesprek voeren én minimaal €20 opwaarderen. Dit mogen ook twee opwaarderingen van €10 zijn. Als het totaal maar €20 is.

Napster: Onbeperkt muziek, waar je ook bent!

  • Met Napster krijg je onbeperkt toegang tot meer dan 30 miljoen muzieknummers wereldwijd, in elk mogelijk genre!
  • Het is mogelijk om deze nummers online te streamen, maar je kunt ze ook opslaan op je mobiele apparaten, zodat je zelfs van je muziek kunt genieten wanneer je offline bent. Speel zoveel muziek af als je wilt op je computer, mobiel of home audiosysteem.
  • Ook krijg je via de Napster app toegang tot de vele populaire radio stations, zodat je deze niet meer via een aparte app hoeft te openen.
  • Een andere leuke functie is de Track Match. Hoe vaak komt het niet voor dat je ergens een mooi liedje hoort, en dat je niet weet hoe het nummer heet? Track Match vertelt je niet alleen welk nummer je hoort, maar geeft je ook de mogelijkheid om het nummer meteen toe te voegen aan je playlist of je radio list.
  • Hoeveel MB je per uur verbruikt is afhankelijk van je instellingen, het netwerk en je toestel. Er zijn 3 gradaties streamingkwaliteit die je zelf kunt instellen in de Napster app, namelijk 'Goed' (64 kbps), 'Beter' (192 kbps) en 'Beste' (320 kbps). Gemiddeld luister je met 'Goed' 34,7 uur muziek met 1 GB. Met 'Beter' is dit 11,6 uur per GB en met 'Beste' is dit 6,9 uur.

Informatie over de registratie en installatie.
Binnen veertien dagen na je eerste gebruik én opwaardering van €20 krijg je een sms van Vodafone met een unieke link. Daarmee kun je jouw Napster account registreren. Gebruik de code vóór 30 september 2015, anders is hij niet meer geldig.


  • Klik direct op de link in de sms en je komt op de landingspagina van Napster. Je code staat al ingevuld. Als je liever vanaf je PC wilt browsen, kun je de link ook overtypen in de adresbalk van je browser.
  • Als de directe link niet werkt, kun je je unieke code invullen op: http://napster.nl/vodafone3monthsfree/. Je vindt je unieke code in de sms achter: code= “”.
  • Klik op 'nu Napster activeren'.
  • Je gaat nu een Napster account aanmaken. Je hebt de keuze tussen aanmelden met Facebook of met je e-mailadres.
  • Houd er rekening mee dat er een credit card nodig is om een account aan te maken en vergeet niet om akkoord te gaan met de voorwaarden.
  • Klik op doorgaan.
  • Je profiel wordt gecontroleerd, je account is aangemeld zodra je 'Gefeliciteerd!' in beeld ziet staan.
  • Nu kun je de Napster app downloaden!
  • Log in met het e-mailadres en het wachtwoord dat je bij de registratie hebt aangemaakt.
  • Na 3 maanden gaat je account automatisch over in een betaald account en wordt een bedrag van €9,95 per maand in rekening gebracht. Wil je dat niet? Zeg je proefabonnement dan op tijd op.
  • Je kunt alleen gebruik maken van de actie met een e-mailadres waarop je nog niet eerder Napster aangesloten hebt, anders krijg je een foutmelding.
  • Je kunt alleen een account aanmaken via de website van Napster, niet via de app. Ga naar napster.nl/vodafone3monthsfree of kopieer je unieke link in je browser op je desktop of in je mobiele browser.
  • Krijg je toch een foutmelding? Probeer het dan via een andere smartphone of computer.

Support
Waar vind ik meer informatie over mijn account en instellingen?
Gaat het streamen van Napster uit mijn bundel?

  • Kosten voor mobiel dataverbruik zijn niet inbegrepen.
Waar kan ik mijn factuurinformatie vinden?
Hoe kan ik mijn account opzeggen?

  • Opzeggen is maandelijks mogelijk via je Napster-account
  • Als je geen actie onderneemt wordt Napster aan het eind van de actieperiode omgezet naar het reguliere abonnement van €9.95 per maand.
  • Als je binnen de 3 maanden opzegt kun je toch blijven luisteren tot het einde van de actieperiode.

0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic