Hoi
jaccovdzaag Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Een Multi Data Sim is alleen te gebruiken voor data en geen telefoon abonnement. Dus ik weet niet of je erop wacht dat je er mee kunt bellen, want dat kan niet. Mocht dit niet het geval zijn en je krijgt ook geen Internet, staan dan je APN gegevens goed?
* Bij Android is dit onder de instellingen - meer verbindingen - mobiele netwerken en dan namen toegangspunten. Hier moet staan Vodafone Live of Vodafone Internet en apn live.vodafone.com Deze moet dan ook daar aangevinkt zijn.
De gegevens voor de APN zijn:
Naam: Vodafone Live
APN: live.vodafone.com
Proxy: Niet ingesteld
Poort: Niet ingesteld
Gebruikersnaam: Niet ingesteld
Wachtwoord: Niet ingesteld
Server: Niet ingesteld
MMSC: Niet ingesteld
MMS-poort: Niet ingesteld
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
APN-Type: default
APN-Protocol: IPv4
Roamingprotocol voor APN: IPv4
* Bij Apple is dit instellingen - mobiele netwerk - mobiele data netwerk
Ook hier moet staan live.vodafone.com (gebruikersnaam vodafone en wachtwoord vodafone)
Kom je er nog niet uit dan adviseer ik je contact op te nemen met de
klantenservice van Vodafone via te bellen of een privé bericht te sturen via
Facebook en/of
Twitter.