IJ1974

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2412AJ problemen met mobiele netwerkverbinding

Al vanaf donderdag 28 maart problemen met mijn mobiele netwerk. Vaak krijg ik helemaal geen verbinding, dan heb ik wel 3G netwerk met 4 strepen maar kan niet bellen, sms, internetten, gebeld worden of gesmet worden. Zodra ik mijn wijk uitrijdt, heb ik in ene weer contact. Gebeld met Vodafone, instructies gekregen om telefoon aan en uit te zetten, batterij uit telefoon te halen terwijl deze aanstaat, SIM in andere telefoon doen, andere SIM intelefoon doen, niets hielp, alleen maar naar een andere wijk rijden. Weer contact gezocht met Vodafone en ik moest een nieuwe SIM-kaart halen , want daar lag het toch echt aan. Snap ik niet, maar goed. Nieuwe SIM gehaald, rijd mijn wijk in, jammer voor mij, weer dezelfde problemen. Er zou een onderzoek plaatsvinden (omdat ik zeer geïrriteerd reageerde, gaf de telefonist eindelijk toe) maar ik kan nog niets daarvan terug vinden. Ik was zeer tevreden over Vodafone, had nooit geen problemen, maar nu heb ik een probleem waarvan duidelijk is dat die bij Vodafone ligt, nemen ze je niet serieus. Denk er echt wel over om direct mijn abonnement stop te zetten, want voel me als klant niet serieus genomen en Met heel veel kosten mijnerzijds in het riet stuurt (ipv het bekende kluitje)
8 Reacties 8
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi IJ1974,

Zo te lezen heb je al verschillende oplossingen geprobeerd. Ik wil graag de dekking op postcode 2412AJ controleren. Zou je de straatnaam nog door kunnen geven? Zo kan ik wat gerichter zoeken.
IJ1974
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Madelief in Bodegraven.
IJ1974
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels nogmaals gebeld en de technische dienst wordt ingeschakeld. Het verlies van mobiele netwerk is inmiddels beperkt tot in huis en 5 meter daarbuiten, zij het dat alles heel traag gaat waardoor contact bijna niet mogelijk is. Bellen duurt een eeuwigheid en internet is zo traag dat de server niet gevonden kan worden. Ben benieuwd wat u of de technische dienst kan ontdekken. Wacht in spanning af.
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Ij1974,

Fijn dat de technische dienst het gaat onderzoeken. Houd ons via het Forum ook op de hoogte 🙂
NB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Welkom bij de ellende die Vodafone heet!
Bij mij PRECIES hetzelfde maar dan in een andere postcode.
En uiteraard ligt het niet aan hun.
NB

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
maar jij wordt tenminste nog gebeld door de TD.
Ik zit al sinds vrijdag er om te zeuren, maarrrrrrr NIETS!!!
"super"(waardeloze) service Vodafone!
IJ1974
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
NB, ik moet zeggen dat het heel erg scheelt, wie je aan de telefoon krijgt. De jongen die ik in de ochtend had, was ook niet zo meewerkend, maar die heb ik heel netjes doch zeer dringend verzocht om een onderzoek in te stellen. Al zijn mitsen en maren (nog geen andere meldingen, geen storingen bekend, ligt aan SIM) heb ik met geïrriteerde antwoorden (een moet de eerste zijn, als een storing niet gemeld wordt, ja dan zijn er geen, SIM kan het niet aan liggen want 100 meter verder op heb ik wel bereik, verklaar dat dan eens) kunnen weerleggen. Uiteindelijk, gaf hij toe een onderzoek in te stellen. mijn gevoel zei dat hij dat niet ging doen. Dus twee uurtjes later (en toch een nieuwe SIM kaart, wat niet hielp,) weer gebeld. Kreeg een ander aan de telefoon die na mijn relaas gelijk zei dat ik er nu wel genoeg aan gedaan had en dat mijn melding naar de TD zou gaan.

Gisterenmiddag ben ik gebeld, heb ik drie tracegesprekken gehad om te bezien waar het probleem hem nu zat. Wel op 2G niveau, maar dan heb ik wel bereik. Op 3G niveau, ben ik het bereik in huis en 100 meter daarbuiten kwijt. Er wordt een rapport geschreven en deze wordt door technische mensen nagelezen en bekeken wat ze ermee kunnen. Ik moet nu zeker tot vrijdag afwachten.

Lukt het bij jou nog steeds niet: tip: Voor programma's als Kassa en Radar zijn de meeste bedrijven allergies.

Ik ben ook nog niet klaar met Vodafone, maar zoals je zei: ik ben al gevorderd tot de TD. Nu de rest nog.
Als laatste redmiddel is er nog de klacht indienen met per direct opzeggen van abonnement omdat zij niet nakomen met ze beloven.

Succes NB.

IJ1974
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Linda,

Ik houd je op de hoogte via het forum. Lees hierboven wat er tot nu toe is gebeurd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic