soniadebonia

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

2272 HG al 3 dagen (vrijwel) geen internet en telefoon

Ik kan niet goed ontdekken of er werkzaamheden zijn bij mij in de buurt. 
Internet doet het vrijwel de hele dag niet (zaterdag/zondag/maandag), soms wel weer heel even, meestal in de avond. Telefoon idem en vanmorgen had ik opeens wél internet op mijn mobiele telefoon (dus via de wifi thuis).
Router meermaals gereset. Er zijn meerdere pc's in huis en die hebben geen van alle internet. 
6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey soniadebonia,

Op die locatie waren de afdelopen dagen geplande werkzaamheden.
Werkt het inmiddels weer? Even 10 minuten je simkaart uit je toestel laten zou moeten helpen mocht de verbinding nog niet goed zijn.
soniadebonia
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, gisteren een nieuw modem geplaatst en het ging even goed, maar nu vandaag wéér geen internet. 

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik ben even de draad kwijt. Heb je het nu over de vaste diensten van Vodafone, de mobiele, of allebei?
soniadebonia
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vast internet en telefoon. Vanavond opeens weer wél internet. Hoe lang gaat dit nog duren? Nu 10 dagen problemen, nieuw modem en nog steeds problemen. Ik heb inmiddels een vermogen uitgegeven aan prepaid internet van AH. 
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Ik raad je aan om nog eens contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone Thuis. Zij kunnen voor je nagaan of er werkzaamheden zijn of dat er iets aan de hand is.
soniadebonia
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Na een week met normaal en goed internet, sinds gisteren weer alles weg. Ik denk niet dat er 2 of 3 weken achtereen werkzaamheden zijn, dus daar zal het niet aan liggen. (De nieuwe) Router aantal malen opnieuw opgestart, maar niets helpt. 
Volgende week op zoek naar een andere provider. 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic