Hallo,
Sinds afgelopen woensdag 16 april heb ik veel problemen met mijn internet. Internet over 3G werkt niet, en over 2G maar af en toe. Ik vermoedde dat dit aan mijn APN instellingen lag, en daar ontbrak inderdaad informatie. Ik heb via Google de juiste instellingen voor Vodafone gevonden (niet op de Vodafone site, het is kennelijk niet meer mogelijk om opnieuw de juiste APN instellingen te sturen naar mijn telefoon of ze zelfs gewoon van de site te halen?). Daarna deed mijn internet het wel weer, maar alleen via 2G, en omdat mijn toestel automatisch het 3G netwerk verkiest boven het 2G netwerk, moet ik mijn telefoon forceren om alleen te verbinden met het 2G netwerk als ik internet wil gebruiken. Ik heb afgelopen dagen veel geprobeerd met de APN instellingen, maar het leek soms alsof het wel of niet werken van 2G volkomen willekeurig was. Afgelopen woensdag waren er wel netwerkwerkzaamheden in mijn woonplaats, ik weet niet of dat het vermelden waard is.
Hoe is dit op te lossen? Ik zou graag mijn internet weer willen gebruiken, en ook weer 3G kunnen gebruiken.
Alvast bedankt voor de hulp.