Hallo jankoljr, als de klachten voort blijven duren kan ik me voorstellen dat dat zeer vervelend is. Het lastige voor mij als moderator is dat er echter in dit topic ongeveer een maand, sinds de bekende storing die ondertussen verholpen is, geen meldingen geweest zijn. Het is niet vreemd dat we er dan vanuit gaan dat die problemen afgelopen waren en er nu mogelijk iets nieuws mis is toch? Dan hebben we nieuwe informatie nodig.
In die zin kan ik de reactie van de collega's bij de klantenservice wel begrijpen, een nieuw probleem kan weer ergens anders zitten en vereist een nieuwe vragenlijst om te bepalen waar we dan moeten zoeken.
Ik stel het volgende voor: geef ons aub in dit topic minimaal de volgende informatie:
- welk probleem merk je op dit moment precies
bv: niet kunnen bellen of gebeld worden, geen balkjes bereik, wel bereik maar geen dataverkeer, anders namelijk
- Merk je dit probleem als je verbonden bent met LTE, UMTS, GSM of maakt dit niets uit
- Wat voor type toestel gebruikt je
- op welke postcode(s) merk je dit?
Zijn er ook postcodes dicht in de buurt waar je het niet merkt?
- sinds wanneer merk je het?
Is er ook verbetering/verslechtering geweest?
Nav de info die we krijgen vragen we jullie dan via PB om gegevens zodat we een nieuw onderzoek kunnen laten starten.
PS.
@jankoljr mocht je mensen kennen die hetzelfde probleem merken, dan moedig ze vooral aan dit lijstje ook in te vullen. Meer voorbeelden maakt het makkelijker iets te vinden!